لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|شارجه امارات صفر – تراکتورایران دو+ فیلم



در حساس ترین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت تیم فوتبال تراکتورایران به دیدار تیم فوتبال شارجه امارات رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال تراکتور ایران به مصاف تیم شارجه رفت و این دیدار در ساعت 22:30 آغاز شد .

ترکیب تیم فوتبال تراکتور ایران در مقابل شارجه امارات :

  • محمدرضا اخباری /محمدرضا خانزاده/ هادی محمدی/میلاد فخرالدینی/سید ابوالفضل رزاق‌پور/اکبر ایمانی/ حمید بوحمدان/مهدی تیکدری/سامان نریمان‌جهان/پیمان بابایی/محمد عباس‌زاده

ترکیب تیم فوتبال شارجه امارات در مقابل تراکتور ایران:

  • عادل الحوسنی/ شاهین عبدالرحمن/ کایو/ محمد عبدالباسط/خالد باوزیر/علی محمد الظنحانی/حامد جاسم/خالد ابراهیم الظنحانی/سیف رشید/لوان پریرا/عبدالرحمان جمعه

دقایق حساس بازی شارجه امارات- تراکتور ایران:

تراکتور 1 – 0 شارجه (محمد عباس زاده 7): سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس روی پای دقیق، محمد عباس زاده را صاحب توپ کرد که این بازیکن بعد از یک کنترل خوب و با ضربه ای روی پا دروازه شارجه را باز کرد.

دقیقه 24: سامان نریمان جهان با یک پاس عمقی، مهدی تیکدری را در سمت راست محوطه جریمه صاحبه توپ کرد؛ ضربه این بازیکن در حالی که مدافع حریف مقابلش حضور داشت با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: ارسال خطرناک شارجه های از سمت راست را محمدرضا اخباری با یک حرکت زیبا و به وسیله پا مهار کرد

دقیقه 56: شوت سنگین سالم صالح از پشت محوطه جریمه بدون برخورد به بازیکنان تراکتور از بالای دروازه راهی اوت شد.

تراکتور 2 – 0 شارجه (محمد عباس زاده 66): روی یک ضد حمله سریع، سامان نریمان جهان به زیبایی از آفساید فرار کرده و خود را به محوطه جریمه حریف رساند؛ پاس در عرض تند و تیز او را محمد عباس زاده با حضور به موقع در دهانه دروازه به گل دوم تراکتور تبدیل کرد.

دقیقه 74: شوت سنگین ابوالفضل رزاق پور از پشت محوطه جریمه با اختلافی بسیار ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84: ارسال خوب کایو از سمت راست را سالم صالح با ضربه سری خطرناک راهی دروازه تراکتور کرد که این ضربه را اخباری طی دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 86: پاس را به بیرون میلاد فخرالدینی در تیر دو به کوکبی رسید و در حالی که این بازیکن در موقعیت شوتزنی خوبی قرار داشت، ضربه او راهی  به دروازه نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 89: شکوراف به زیبایی با استفاده از تکنیک خود وارد محوطه جریمه شد و شوت خطرناکی را روانه دروازه تراکتور کرد که این ضربه را اخباری در حالی که دید خوبی هم نداشت مهار کرد.

در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم تراکتور به پایان رسید .

بیشتر بخوانید :
ورود VAR از مرحله حذفی به لیگ قهرمانان آسیا
فولاد با قانون بازی رو در رو قطعا از لیگ قهرمانان حذف شده
نحوه صعود تیم‌ها از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/