لیگ برتر انگلستان – منچستر یونایتد در برابر چلسی!

بازی های لیگ برتر انگلستان روز شنبه در ورزشگاه استمفورد بریج با بازی  دو تیم منچستر یونایتد و چلسی از سر گرفته می شود.

به گزارش شبکه لحظه :

چلسی با سرمربی جدیر خود مائوریتسیو ساری شروع خوبی داشته و توانسته 20 امتیاز از 24 امتیاز را کسب کند. این سرمربی بر خلاف آنتونیه کونته که با تاکتیک های دفاعی خود بازیکنان تیم را محدود کرده بود، به فلسفه بازی تهاجمی اعتقاد دارد.

هنوز مشخص نیست آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، که از ناحیه ران دچار مصدومیت شده بتواند در مسابقه حضور پیدا کند. این بازیکن 25 ساله بازی های تیم ملی کشورش را نیز از دست داد و برای مسابقه شنبه باید تست های آمادگی را از سر بگذراند.

ادن آزار موفق شده 7 گل در 8 حضور خود در بازیها به ثمر برساند و این حاکی از آن است که این وینگر 27 ساله در حال حاضر برخی از بهترین بازی های خود را به نمایش می گذارد.

تیم چلسی با ترکیب احتمالی آریزابالاگا، آزپیلیکوئتا، رودیگر، لوئیز، آلونسو، جورجینیو، کواچیچ، ویلیان، کانته، آزار و ژیرو به میدان خواهد رفت.

مورینیو که اخیرا مورد برخی انتقادات قرار گرفته و تحت فشار است به تیم سابق خود برگشته است. بین او و برخی بازیکنان تیم مخصوصا پوگبا کشمکش هایی وجود دارد. اگرچه پیروزی 3-2 در مقابل نیوکاسل تا حدودی توانسته اوضاع را آرام کند اما رابطه این سرمربی و بازیکنان در بازی شنبه مجددا زیر ذره بین قرار خواهد گرفت.

فرد، هافبک برزیلی منچستر یونایتد، در این فصل بازیهای باکیفیتی ارائه داده است اما آیا او می تواند در بازی شنبه سد راه انگولو کانته هافبک چلسی شود و نتیجه مثبتی برای منچستر یونایتد به ارمغان بیاورد؟

منچستر یونایتد با ترکیب احتمالی د خئا، یانگ، لیندلف، اسمالینگ، شاو، فلینی، فرد، پوگبا، سانچز، لوکاکو و راشفورد در زمین حاضر خواهد شد.