لیگ برتر والیبال| آرمات: امیدوارم دور برگشت نیز با همین کیفیت، برگزار شود

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: امروز مقابل تیمی قرار گرفتیم که برای قهرمانی بسته شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسعود آرمات پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال شهرداری قزوین مقابل شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: می‌دانستیم امروز با تیم پرمهره شهرداری ارومیه بازی سختی خواهیم داشت، چرا که این تیم برای قهرمانی بسته شده است به همین دلیل روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کردیم تا مقابل چنین تیمی نمایش خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، چرا که 3 بازیکن مصدوم در یک پست داشتیم و با یک دریافت کننده در بازی امروز حاضر شدیم و مجبور بودیم از بازیکنان دیگر در این پست استفاده کنیم. دو بازیکن کلیدی تیم در بازی گذشته دچار مصدومیت شدند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین با بیان اینکه به پیمان اکبری و بازیکنانش تبریک می‌گویم، گفت: آنها بسیار بهتر و هماهنگ‌تر از ما کار کردند.  بازیکنان ما نیز طبق انتظار عملکرد خوبی داشتند. رقابت‌ها در نیم فصل برای ما به اتمام رسید. به کمیته رویداد‌ها و مسابقات خسته نباشید می‌گویم که با توجه به مشغله و بیماری کروناموفق شدند بازی‌ها را به خوبی مدیریت کنند.

آرمات افزود: تیم‌ها را در دو سالن تقسیم بندی کردند به طوری که همه به صورت یکسان در هر دو سالن بازی داشته باشند. امیدوارم در دور برگشت نیز با همین کیفیت، نظم و انضباط مسابقات برگزار شود تا بتوانیم بازیکنان ملی پوش را برای کمک به تیم ملی در المپیک آماده کنیم.

بیشتر بخوانید :
لیگ برتر والیبال| عطایی:معمولاً بعد از هر تغییرات شوکی به تیم ها وارد می…
لیگ برتر والیبال| نفرزاده:با خاتم اردکان شروع کردم و خیلی دوست داشتم ادامه بدهم

انتهای پیام/