لیگ برتر والیبال ایران | سایپا 3 – راهیاب ملل مریوان 1

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم های والیبال سایپا و راه یاب ملل مریوان در نخستین دیدارشان در لیگ برتر والیبال سال ۹۸ … ۹۹ به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی از ساعت ۱۷ آغاز شد و دو تیم با امادگی کامل پا به میدان گذاشتند.

ست نخست / سایپا ۲۴ … راهیاب ملل مریوان ۲۶

بازی در ابتدا خوب و نزدیک آغاز شد . ۲ تیم با انگیزه بازی را آغاز کردند و بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند البته تیم مریوان در دقایقی بهتر بود و این تیم سرانجام زودتر به امتیاز ۸ رسید. پس از این هم تیم مریوان امتیاز های بیشتری گرفت اما سایپایی ها با چند تعویض خوب جریان بازی را به سود خودشان رقم زدند و سرانجام در امتایز ۱۵ ۲ تیم برابرشدند با این حالامتیاز شانزدهم برای نماینده میروان بود. پس از آن حضور بازیکنان با تجربه و خوبی چون معنوی نژاد جریان بازی را به سود سایپا تغییر داد با این حال این راه یاب ملل مریوان بود که در پایان با نتیجه ۲۶…۲۴ برنده شد.

ست دوم / سایپا ۲۹…. زاه یاب ملل مریوان ۲۷

بازی. دو تیم در ست دوم هم نزدیک و حساس بود. جدال پایاپای و بازی سرعتی از دو تیم شرایط را برابر کرده بود اما این سایپا بود که سرانجام زپدتر به امتیاز ۸ رسید. پس از این هم نارنجی پ.شان بازی بهتری را رقم زدند و در حالی که تنها مریوانی ها موفق به کسب ۵ امتیاز شدند آن ها زودتر به امتیاز شانزدهم رسیدند.

بازی در ادامه هم بسیار زیبا دنبال شد نماینده مریوان که اختلاف زیادی با تیم میزبان داشت توانست به شرایط بهتری برسد و فاصله را کمتر کند . این اتفاق کلا شرایط را عوض کرد و ان ها حتی توانستند از حریفشان پیشی هم بگیرند جدال جذاب و پایاپای دو تیم در ادامه کار شرایط متفاوتی را رقم زد و در نهایت سایوا با نتیجه نزدیک ۲۹…۲۷ برنده بازی شد.

ست سوم/ سایپا ۲۵ …. راه یاب ملل مریوان ۱۸

بازی در ست سوم شرایط کاملا متفاوتی داشت . تیم سایپا جنگنده تر و بهتر بود و همین مسیله کاملا به سود نارنجی پوشان دنبال شد و آن ها توانستد با دفاع خوب . حملات قدرتی و سرعتی مناسب شرایط بازی را به سود خودشان رقم بزنند و در نهایت خیلی زودتر به امتیاز ۸ برسند.

این اما پایان کار نبود و شاگردان شهنازی با استفاده از موقعیت هایشان پ همچنین دقت در ضربات فاصله را کمتر کردند البته بازیکنان مریوان هم در برخی صحنه های اتشابه هایی داشتند و همین باعث شد تا نتیجه در نهایت ۲۵…۱۸ به سود سایپا به پایان برسد.

ست چهارم/سایپا ۲۵ …. راه یاب ملل مریوان ۲۲

بازی در ست چهارم شرایط کاملا متفاوتی داشت . ۲ تیم در این ست و در ابتدای آن اشتباهات را به حداقل رساندند همین کار را بسیار جذاب کرده بود . سایپایی ها پاس ها بهتری می دادند و کنترلشان روی شرایط بازی بهتر بود. بازی پایاپای دنبال می شد و در نهایت سایپا زودتر به امتیاز ۸ رسید و در مجموع بازی در این ست ۸..۷ به سود سایپا بود.

پس از این زمان هم امتیاز برای تیم سایپا بود اما مریوانی ها بهتر شدند پ بازی را به تساوی کشانمدند . ستاره های سایوا اما با استفاده از تک موقعیت ها و ضربات دقیقی که دریافت راه یاب ملل ورمانین را با مشکل روبه رو می کرد توانستند دوباره فاصله را بیشتر کنند.

بازی در دقایق آخر به سود سایپا در جریان بود و آن ها در نهایت با نتیجه ۲۵- ۲۲ به پیروزی رسید .