لیگ برتر والیبال| طلوع‌کیان: همه مجموعه غیرت کردند و دو پیروزی کسب شد

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: شرایط مان به گونه ای بود که مجبور شدیم از بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا طلوع‌کیان پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال پیکان مقابل راهیاب ملل کردستان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: در این مقطع از مسابقات برای خودمان ترسیم کرده بودیم که قرار است در یک تورنمنت با دو مسابقه حاضر شویم که فکر می کنم عملکرد قابل قبولی در این دو مسابقه داشتیم.

وی ادامه داد: ما در دو بازی 6 ست برده و تنها یک ست به حریفان واگذار کردیم. دلم می خواست آمارمان همچون بازی گذشته باشد و یا پیشرفت کنیم که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و در بخش های مختلف عملکردمان رو به رشد بود. 

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از زمانی که من مسئولیت تیم را قبول کردم در روز نخست 3 بر صفر مغلوب سایپا شدیم. در بازی دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب هورسان شدیم، اما در دو بازی بعدی توانستیم حریفان خود را شکست دهیم. در مجموع روندی صعودی در پیش گرفته‌ایم.

طلوع کیان خاطرنشان کرد: چند بازیکن مصدوم داشتیم، اما با این حال همه مجموعه غیرت کردند و دو پیروزی کسب شد. حتی مجبور شدیم از بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کنیم. فکر می کنم شاگردانم از نظر روحی و روانی خودشان را پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید :
لیگ برتر والیبال| عطایی:معمولاً بعد از هر تغییرات شوکی به تیم ها وارد می…
لیگ برتر والیبال| نفرزاده:با خاتم اردکان شروع کردم و خیلی دوست داشتم ادامه بدهم

انتهای پیام/