لیگ برتر والیبال| عطایی :هدف مان حضور در پلی آف و قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر است

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: شهدابی ‌ها چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند، اما شرایط آنها برای ما اهمیتی نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال هراز آمل مقابل شهداب یزد در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی بدی نبود. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم حریف چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، اما شرایط آنها برای ما اهمیتی نداشت و با تمام قوا بازی کردیم. سعی کردیم قبل از تعطیلات یک تمرین در قالب مسابقه داشته باشیم که این اتفاق هم افتاد. 

وی درمورد هدفگذاری تیم والیبال هراز خاطرنشان کرد: روزی که تیم را بستیم هدف مان حضور در پلی آف و قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر بود، اما این موضوع سبب نمی شود که با تمام توان بازی نکنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و تمام انرژی مان را برای بازی های بعدی به کار می گیریم، اما چیزی قابل پیش بینی نیست. مهم این است که والیبال رونق پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل عنوان کرد: در 15 سالی که به عنوان مربی در لیگ برتر فعالیت می کنم به یاد ندارم که هیچ لیگی حداقل در دور رفت چنین رقابت نزدیکی داشته باشد. این موضوع نشان می دهد که والیبال ما خیلی پیشرفت کرده و البته بازیکنان امسال خیلی خوب تقسیم شده اند. امسال هیچ تیمی زنگ تفریح نیست و تمام تیم ها خطرناک هستند.

بیشتر بخوانید :
لیگ برتر والیبال| عطایی:معمولاً بعد از هر تغییرات شوکی به تیم ها وارد می…
لیگ برتر والیبال| نفرزاده:با خاتم اردکان شروع کردم و خیلی دوست داشتم ادامه بدهم

انتهای پیام/