لیگ برتر کاراته وان| عسگری به مدال برنز مسکو رسید/ خاکسار بدون مدال ماند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امروز (یکشنبه) در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو هفت نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به روی تاتامی خواهند رفت که طراوت خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان به عنوان نخستین نماینده کاراته ایران در روز پایانی به روی تاتامی رفت.

وزن 55- کیلوگرم بانوان:

خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند. پیش از این طراوت خاکسار نمایندگان کشورهای بلژیک، قزاقستان و اندونزی را شکست داده بود و مقابل نماینده اوکراین بازی را واگذار کرده و به دیدار رده بندی راه یافته بود.

وزن 75 – کیلوگرم مردان:

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در دیدار رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف توره ایسبانز از اسپانیا رفت و این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود عسگری به پایان رسید و بهمن به مدال برنز مسابقات دست یافت.

عسگری ابتدا نماینده ازبکستان را شکست داده بود. در مبارزات دوم و سوم نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل ریوتا ناکامورا از ژاپن و لورنزو پیترومارچی از ایتالیا در هانتی برنده تاتامی شد. عسگری در مبارزه چهارم دو بر یک توماس اسکات از آمریکا را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی دو بر صفر نتیجه را به رافائل آقایف، آذربایجانی دارنده سه طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان، واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

منبع: فارس