ماجرای صحبت شاهین‌ طبع با داوران از زبان رئیس کمیته داوران بسکتبال

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته پس از پایان بازی تیم‌های شیمیدر و شهرداری گرگان در مسابقه دوم نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ظاهرا مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم میل بسکتبال که در سالن حضور داشته صحبتی را با داوران انجام داده که این موضوع حواشی‌ای را به وجود آورده است.

*شنیدم شاهین‌طبع مطلبی را به داوران بازی گفته است

ورژ آبکاریان در این خصوص اظهار داشت: آن زمانی که بین شاهین‌طبع و داوران صحبتی رد و بدل شده من حضور نداشتم و پس از آن مطلبی را به من منتقل دادند که باید شخصا از خود او سوال کنم که ماجرا چه بوده است.

وی ادامه داد: امروز می‌خواستم این کار را انجام دهم که شاهین‌طبع را ندیدم، اما فکر نمی‌کنم چیز خاصی بوده باشد و شاید نظرش را گفته باشد.

*به خاطر حساس بودن پلی‌آف، داوران نیاز به آرامش دارند

رئیس کمیته داوران و مسابقات فدراسیون عنوان کرد: دو بازی انجام شده با کمترین اشتباه بوده و مشکل خاصی وجود نداشت و این بازی‌های سنگین و حساس نمی‌طلبد که بخواهیم مطلبی را بگوییم که حاشیه‌ای به وجود بیاید.

آبکاریان ادامه داد: در حال حاضر چون مسابقات حساس و فشرده است، داوری به آرامش نیاز دارد. بازی‌ها که تمام شد هرکسی هر صحبتی داشت، مطرح کند و ما هم در خدمت هستیم. همه اشتباه می‌کنند، اما تلاش ما این است که حق به حق‌دار برسد.

این موضوع در حالی مطرح شده که صحبت‌های سال گذشته شاهین طبع علیه یکی از داوران سابق حواشی زیادی را به وجود آورده بود و کار به کمیته انضباطی کشیده شد.

منبع: فارس