مدیر شبکه استقلال : نمی گذاشتند بازیکنان با تلویزیون استقلال حرف بزنند

نمی گذاشتند بازیکنان با تلویزیون استقلال حرف بزنند. این درحالی بود که مدیرعامل باشگاه آنها را ملزم به همکاری 24 ساعته با تلویزیون کرده بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمد علی آبادی مدیر شبکه استقلال گفت : ابتدا باید بگویم که این شبکه و ساختمان وصفر تا صد تجهیزاتی که در آن است به هیچ یک از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به خصوص آقای خلیل زاده که شنیده ام گفته شده برای اوست تعلق نداشته و بنده ساختمان فعلی را به مدت 5 سال رهن و به میزان 5 میلیارد تومان تجهیزات برای راه اندازی اش خریداری کرده ام که همگی از جیب خودم بوده است. اما باعث تأسف است که از درون باشگاه به این رسانه ضربه زده شد.

نمی گذاشتند بازیکنان با تلویزیون استقلال حرف بزنند. این درحالی بود که مدیرعامل باشگاه آنها را ملزم به همکاری 24 ساعته با تلویزیون کرده بود. وقتی بازیکن باشگاه را از حرف زدن با تلویزیون خود باشگاه منع می کنند، بعد می بینیم دوتا دوتا در برنامه های تلویزیونی دیگر حضور پیدا می کنند، در حالی که مقرر شده بدون موافقت ما این اتفاق رخ ندهد، مشخص می شود که مقاصد مالی و منافعی در میان است که عده ای نمی خواهند این سودها به جیب استقلال برود. در واقع آنهایی که منافعشان با بودن تلویزیون استقلال در خطر است مانع از قوت گرفتن این تلویزیون شدند.

بیشتر بخوانید :

شبکه تلویزیونی استقلال متعلق به اسماعیل خلیل راده نیست

جباری: تا حالا لگد به گربه نزدن، در تلویزیون از استقلال حرف میزنند