مراغه‌چیان: کادرفنی می‌توانست با استفاده از خارجی‌ها بازی را اداره کند

تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌تر به مصاف تیم‌های بزرگ می‌روند برای اینکه خودشان را نشان دهند انگیزه دارند و حداکثر توانشان را می‌گذارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مراغه چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی چنگی به دل نزد و استقلال با دست کم گرفتن حریف غافلگیر شد. تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌تر به مصاف تیم‌های بزرگ می‌روند برای اینکه خودشان را نشان دهند انگیزه دارند و حداکثر توانشان را می‌گذارند. تعویض‌های مجیدی اشتباهاتی داشت، اما با آوردن آرمان رمضانی توانست تیم را از شکست نجات دهد. کادرفنی می‌توانست با استفاده از خارجی‌ها در این دیدار بازی را اداره کند و گل‌های بیشتری به ثمر برسانند، یامگا و ژستد از قدرت بدنی و سرزنی بالایی برخوردار هستند و در کار‌های تهاجمی و دفاعی کمک به‌سزایی به تیم می‌کردند.

وی افزود: استقلال از نبود یک بازیساز حرفه‌ای رنج می‌برد. در خط دفاع استقلال خیلی خوب بوده و در لیگ بهترین دفاع را داریم، اما در برخی صحنه‌ها اشتباهاتی صورت می‌گیرد که قابل قبول نیست. سیاوش یزدانی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، اما اگر یک رهبر با تجربه در کنارش داشته باشد می‌تواند دفاع را به خوبی هدایت کند.

بیشتر بخوانید:
بهتاش فریبا: مراغه چیان دست دلالان را کوتاه کرده بود
بهتاش فریبا: برکناری مراغه چیان اشتباه بود
زور مراغه چیان به دلالان استقلال نمی رسد!

انتهای پیام /