مربی پدیده: روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم

مربی پدیده مشهد گفت: اگر تمرکز نداشته باشیم، حتما سقوط می‌کنیم و تعارف هم نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سلمان تاجدار  پس از شکست 2 بر یک پدیده مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما نیمه اول خیلی بد شروع کردیم، با وجود اینکه تمرین گذاشتیم و بازی ذوب آهن را آنالیز کردیم، اما روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم. خوردن گل روی تیم های پایین جدول فشار زیادی می‌آورد.

تاجدار عنوان کرد: تمرکز خوبی نداشتیم و گل دوم را هم خوردیم. سعی کردیم با تغیر سیستم به بازی برگردیم و خیلی بهتر از نیمه اول بازی کردیم. موقعیت گل هم داشتیم و به پنالتی رسیدیم که گل هم شد. با توجه به اینکه عقب بودیم، تمام تیم را به حمله بردیم، اما نشد که جبران کنیم.

وی ادامه داد: اگر تمرکز نداشته باشیم، حتما سقوط می‌کنیم و تعارف هم نداریم. باید تمرکز کنیم تا در لحظات حساس گل نخوریم. فکر می‌کنم بچه ها در نیمه اول خودشان نبودند. مقابل هوادار خیلی خوب بازی کرده بودیم و دوست داشتیم با همان انرژی بازی کنند، اما نشد. در نیمه دوم بهتر شدیم، اما دیگر دیر شده بود.

مربی پدیده در پایان گفت:‌ ما واقعا شرمنده هواداران و مردم مشهد هستیم. کادر مدیریتی همه جوره سعی کرده حمایت کند و تیم را سر پا نگه دارد. هر اتفاقی بیفتد باز هم مقصر ما مربیان هستیم و هر تصمیمی بگیرند، تابع هستیم. بازیکنان هم تلاش می‌کنند، اما امروز نیمه اول خوب نبودند.

انتهای پیام /