مسئولیت خطیرِ فکری یا مسئولیت فکریِ خطیر!

استقلال با حضور محمود فکری کم کم سر و سامان گرفته و تمرینات این تیم هم از امروز آغاز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمود فکری با تلاش شبانه روزی اعضای هیئت مدیره بالاخره سرمربی استقلال شد تا این تیم بحث های فنی پیش از فصل را سریعتر آغاز کند.

این روز ها که استقلال درگیر بدهی ها و پنجره بسته و هزار مشکل دیگر است تنها توانسته یکی از مشکلات یعنی حضور سرمربی را حل کند اما در همین روز های شلوغ علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال تهران هر از گاهی با استوری ها و پست ها جنجالی این تیم را در چالشی جدید می اندازد البته برخی از این اتفاقات به دلیل مصاحبه های بود که علیه وی انجام شد و به نوعی او از خود دفاع کرد .

فکر محمود فکری را آزاد بگذارید

اعضای هیئت مدیره استقلال به ویژه رئیس هیئت مدیره باید مراقب باشند که وظیفه سنگین و خطیر محمود فکری همانطور که خودش گفت با یک نفر حل نمی شود و باید تمام تیم حاشیه ها را کنار بگذارند و متحد به سوی اهدافشان قدم بردارند.

خلیل زاده و دیگر اعضای هیئت مدیره باید مراقب باشند علی خطیر به هر حال در این باشگاه معاون بوده است و با هر اظهار نظری می تواند شرایط تیم را نا بسامان کند و اطلاعات زیادی هم در اختیار دارد پس بهتر است در حال حاضر او را به سکوت وادار کرد.

مسئولیت فکری خطیر مبرا کردن خودش از اتهامات است و مسئولیت خطیر فکری هم سر و سامان دادن به استقلال است و پرداختن به حاشیه ها فقط استقلال را یک سال دیگر عقب می اندازد .

بیشتر بخوانید:
خطیر از باقری پول میگرفت و زیرمیزی به دیگران می داد
افشاگری تکان دهنده خطیر در مورد مدیران فوتبال
واعظ آشتیانی: امثال علی خطیر به سعودی‌ها خوراک دادند

انتهای پیام/