مصطفوی: از آقای ماجدی بپرسید که ماجرای پرونده جعل چه شد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی پلیس فتا جعل در پرونده بازیکن خارجی گل گهر را تایید کرد، بهتر است دوستان سراغ جاعلین بروند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صالح مصطفوی قبل دیدار با شهر خودرو گفت: شاید تیم شهر خودرو قعر نشین جدول باشد، اما تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کرده و ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط قوت و ضعف این تیم را بررسی کردیم. در طول فصل اتفاقات زیادی برای تیم ما رخ داد و می‌خواهیم در ۵ بازی آخر بسیار خوب بازی کنیم تا مسائل خارج از زمین در روند و قهرمانی ما تاثیر گذار نباشد.

با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی به دلیل کسالت تحت نظر پزشکان است و به همین دلیل در نشست خبری قبل از دیدار با شهر خودرو غایب بود.

اسنقلال در حال حاضر با ۵۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم است.

او درباره حواشی پرونده گل گهر سیرجان گفت: به نظرم بهتر است که از آقای ماجدی بپرسید که ماجرای پرونده جعل چه شد. آن چیزی که در پلیس فتا اعلام شد که در این پرونده جعل وجود دارد، جاعلین کجا هستند؟ به نظرم بهتر است دوستان سراغ این موضوع بروند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده حضور اریک بانیاما به گل‌گهر، رأی به سه بر صفر شدن نتایج این تیم در سه دیدار برابر استقلال، سپاهان و پیکان داد. در انتهای رأی این کمیته آمده بود: «ضمناً پرونده در خصوص شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود.»

بر اساس ماده ۶۱ آیین‌نامه کمیته انضباطی مهاجم گابنی گل‌گهر به دلیل جعل سابقه ملی، بازیکن غیرمجاز تلقی می‌شد و طبق بند ۲ همین ماده، سه دیداری که این بازیکن در آن شرکت داشت، ۳ بر صفر به سود حریفان گل‌گهر اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در آستانه محرومیت در بازی مقابل فولاد
عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری

انتهای پیام/