منصوریان: بازی سختی فردا داریم/ اراک می‌تواند پذیرای 16 تیم لیگ‌ برتر در یک روز باشد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی را فردا داریم، تیم رفسنجان بسیار زحمت کشیده، با فراز و نشیب متفاوت به همراه اراک به لیگ برتر راه یافته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: هفته اولی است که در اراک مشغول کار هستم، در روزهای نخست حضورم در کنار تیم، مسابقه جام حذفی را پیش رو داشتیم که با تلاش و زحمات بازیکنان به سختی از سد هوادار عبور کردیم.

وی تصریح کرد: بازی سختی را فردا داریم، تیم رفسنجان بسیار زحمت کشیده،  با فراز و نشیب  فراوان به همراه اراک به لیگ برتر راه یافته است.

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک  با آروزی موفقیت برای دو تیم بیان داشت: دو تیم جایگاه و شرایط خوبی در جدول دارند، تیم مس خریدهای خوبی که داشته و با امکاناتی مالی خوبی که در اختیار دارد، به جایگاه خوبی رسیده است و قطعا بازی فردا بازی راحتی نخواهد بود.

منصوریان گفت: با حریفی دیدار داریم که شروع خوبی نداشته اما به مرور به نقطه خوبی دست پیدا کرده است، در مدت زمانی که وقت داشتیم کل تیم را آنالیز کردیم، کم پیش می‌آید  که خودم تیمی را آنالیز کنم، اما به این نتیجه رسیدیم که بازی‌ سختی نیم فصل دوم است، تیم منسجمی است، نقاط قوت و ضعف تیم را می‌دانیم، مهم است که فردا با کسب امتیاز به شهر اراک بازگردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان باید باور داشته باشند که اگر تراکتور و پرسپولیس را شکست دادند زحمت کشیدند و اگر شکست خوردن به اندازه کافی زحمت نکشیدند، تیم آلومینیوم تیم پرستاره‌ای نیست، اما برای ستاره شدن باید تلاش بی وقفه داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار کرد: در انجام دستورات کادر فنی بازیکنان نهایت همکاری را دارند، هواداران بار مسئولیتم را بیشتر کردند، تیم باید به ثبات ایده‌آل برسند، تیم اراک بازیکنان   سرحالی دارد که با آمادگی کامل در تمرینات حضور می‌یابند.

منصوریان گفت: خریدهایی را انجام دادیم که با بودجه بخواند، اما دستمان برای خرید بازیکنان خوب بسته‌است، خط دفاع را تقویت کردیم، سه بازیکنان را خرید داشتیم، نیم نگاهی به اشکان داشتیم، تجربه فوتبالی، شخصیت و تاب‌ترین فوتبالیست دورگه که به تیم باشگاهی امد، شاخص‌های خوبی بود که باعث شد به این بازیکن نگاه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تیم آلومینیوم سه سال باید برای ثبات بازی کند، و بعد از سه سال در اندیشه جایگاههای برتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: در اراک کارخانجات زیاد داریم، شعور کارخانجات در زمان احداث رسیده که زمین بازی بسازند، استان مرکزی به تنهایی می‌تواند پذیرای تمام 16 تیم لیگ برتر باشد، در حالی که تهران چنین امکاناتی را ندارد.

آلومینیوم اراک افزود: امکانات سخت‌افزاری فوق‌العاده در استان مرکزی وجود دارد، تمام تیم‌های لیگ برتر می‌توانند در یک روز در این شهر کمپ بزنند.

منصوریان گفت:دو بازیکنان زیر 20 سال شاید جذب کنیم، شاید علیرضا منظمی را به تیم اضافه کنم، عادت کردم با بازیکنانی که مغزشان از انرژی منفی پر نشده کار کنم، سعی داریم دست اندازی به جوانان خوبی کنیم.

وی اظهار کرد: از مجموعه مس تشکر می‌کنم، نهایت مهمان‌نوازی را به عمل آوردند.

آلومینیوم اراک گفت: ایران پویان و سیدحسینی را محروم داریم، مصدوم نداریم.

بیشتر بخوانید:
پیشنهاد منصوریان به خطیبی: هادی محمدی را بدهید، شاهین توکلی را ببرید
منصوریان گزینه هیات مدیره استقلال نیست
منصوریان: برای انصاریان تربت کربلا آوردم

انتهای پیام /