مهدی: استقلالی ها اعتراض دارند کتبا نامه بنویسند

 

سازمان لیگ روز پنجشنبه زمان جدید دیدار تیم‌های استقلال و هوادار را اعلام کرد و مقرر شد دو تیم روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف یکدیگر بروند اما پنجشنبه شب بود که حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد این دیدار باید در زمان دیگری برگزار شود چون سرمربی تیم ملی باید از تمام نفرات خود استفاده کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بعد از این اظهار نظر دراگان اسکوچیچ در برنامه ورزش و مردم ضمن گلایه از برگزاری این دیدار یک روز قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق مدعی شد با این شرایط بازیکنی از استقلال به تیم ملی دعوت نمی‌شود چون ممکن است کرونا اردوی تیم ملی را تحت تاثیر قرار بدهد. در ادامه استقلالی‌ها به این موضوع اعتراض کرده و مدعی شدند اگر کرونا برای تیم ملی خطرناک است پس چگونه این تیم باید روز چهارشنبه به مصاف هوادار برود چون اگر بازیکنی از این تیم به بهبودی کامل نرسیده باشد برای اعضای تیم هوادار هم خطرناک خواهد بود.

وی در خصوص اینکه در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد اگر اسکوچیچ دستور جدیدی ندهد بازی در موعد مقرر برگزار می‌شود گفت: الان هم شرایط همین است و از روز گذشته حرف ما عوض نشده است. من دیروز هم گفتم اگر اسکوچیچ بگوید چشم.

بیشتر بخوانید:
اظهار نظر عجیب سهیل مهدی در حمایت از باشگاه استقلال!
واکنش سهیل مهدی به ابتلای اعضای تیم استقلال به کرونا
سهیل مهدی : تحریم‌ها و کرونا تاثیر زیادی در مشکل پیش آمده برای سرخابیها…

انتهای پیام /