مهدی تارتار: کمیته داوران در چیدمان داوری باید دقت کنند

مگر می شود تیمی مثل ذوب آهن از سوی 4 الی 5 کمک داور 10 امتیاز از دست بدهد؟ در بازی با هوادار چه رفت و چه برگشت کمک داورها به ما ضربه زدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی تارتار در مورد مشکلات داوری در لیگ برتر و اتفاقات بازی ذوب آهن و تراکتور اظهار داشت: ما تیم کم هواداری هستیم و متاسفانه هر اشتباه داوری در بازی هایمان باشد هیچ اتفاقی نمی افتد اما وقتی تیم های پر هوادار یک پرچم اشتباه برایشان زده می شود همه طور اخبارشان انعکاس پیدا می کند اما برای ما این اشتباهات هر بازی به نوعی تکرار می شود.

وی افزود: مگر می شود تیمی مثل ذوب آهن از سوی 4 الی 5 کمک داور 10 امتیاز از دست بدهد؟ در بازی با هوادار چه رفت و چه برگشت کمک داورها به ما ضربه زدند. ما با تیم هایی که در آستانه سقوط هستند بازی داریم و در سرنوشت لیگ تاثیر گذار هستیم. کمیته داوران در چیدمان داوری باید دقت کنند. واقعا محرومیت داور برای ما امتیاز می شود؟ اگر کمک داور گل سالم ما به تراکتور را قبول می کرد در جدول شرایطمان تغییر می کرد و قطعا در آینده کاری ما هم تاثیر داشت.

تارتار در پایان گفت: وقتی چنین مشکلاتی پیش می آید برای ما شک برانگیز است. چطور ممکن است در شهر خودمان به ما این جفا شود؟طبیعی است که وقتی پرسپولیس نتیجه نمی گیرد چنین گمانه زنی هایی می شود اما واقعیت این است که من هیچ پیشنهادی از این باشگاه نداشتم و برای دوست خوبم یحیی گل محمدی هم آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم که این تیم از این شرایط خارج می شود.

بیشتر بخوانید:
تارتار: باید از تمامی فرصت ها استفاده کنیم و به پیروزی برسیم
تارتار: می‌توانستیم در همان نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کنیم
پیش بازی پرسپولیس و ذوب آهن/تارتار زیر تیغ تیز اتهامات،یحیی فقط برد می‌خواهد!

انتهای پیام /