مهدی عبدی با رگه هایی از طارمی!

مهدی عبدی این فصل در پرسپولیس در امر گرفتن پنالتی موفق عمل کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مهدی عبدی در این فصل فروغ همیشگی را نداشت و در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود. او حتی در بازی هایی که پرسپولیس نیاز به گل هم داشت به زمین نمی رفت تا مشخص شود از شرایط آرمانی به دور است. با این حال مهاجم مازنی پرسپولیس بعد از اینکه در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان موفق شد اولین گل خود را بزند، بیشتر مورد توجه گل محمدی قرار گرفت و فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرد.

یحیی در بازی مقابل مس رفسنجان و با توجه به محرومیت پریرا تصمیم گرفت عبدی را در ترکیب اصلی قرار دهد و عبدی هم زمینه ساز برتری تیمش شد. این مهاجم در همان نیمه اول موفق شد از مدافع مس پنالتی بگیرد و تک گل پرسپولیس هم روی همین ضربه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی که البته جنجالی بود و حرف و حدیث های زیادی داشت. این دومین پنالتی بود که عبدی در این فصل برای تیمش می گرفت و این بازیکن در بازی رفت مقابل تراکتور هم موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. پنالتی ای که باز هم جنجالی بود و به گفته کارشناسان خطایی در آن بازی روی عبدی صورت نگرفت. هرچند پنالتی بازی با تراکتور را مهدی ترابی خراب کرد و اولین باخت پرسپولیس رقم خورد، ولی عبدی نشان داد مهارت خوبی در گرفتن پنالتی دارد. مهارتی که در سال های قبل از این بازیکن ندیده بودیم و عبدی تا قبل از بازی های این فصل نتوانسته بود برای تیمش پنالتی بگیرد.

همچنین عبدی بهترین گلزن پرسپولیس مقابل مس رفسنجان است و مجموعا روی ۴ گل به این تیم تاثیرگذار بوده تا مشخص شود، مس رفسنجان یکی از حریف های مورد علاقه مهاجم شمالی پرسپولیس به حساب می آید.

مهدی طارمی هم در پرسپولیس گل های زیادی روی ضربات پنالتی به ارمغان آورده بود.

انتهای پیام/