موارد اتهامی در پرونده گرشاسبی

شاید برای هواداران پرسپولیس عجیب وغیر قابل باور باشد اما گرشاسبی هم درست مثل علی‌اکبر طاهری پرونده سنگینی در دادگاه کارکنان دولت دارد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به گزارش آلفا، شاید برای هواداران پرسپولیس عجیب وغیر قابل باور باشد اما گرشاسبی هم درست مثل علی‌اکبر طاهری پرونده سنگینی در دادگاه کارکنان دولت دارد . این دو مدیر به خاطر آنچه برانکو رقم زد جزو مدیران موفق پرسپولیس در دهه گذشته از نگاه برخی هواداران قرار دارند اما همانطور که پرونده تخلفات ایرج عرب و محمدحسن انصاری‌فرد بعد از تحقیقات سازمان بازرسی مفتوح شده، پرونده این دو مدیرعامل سابق هم با موارد اتهامی متعدد در حال بررسی است.
?موارد اتهامی گرشاسبی در دادگاه کارکنان دولت بدین شرح است:

1) پرداخت پاداش غیرمتعارف به بازیکنان و کادر فنی
2) تضییع حقوق باشگاه بابت مراسم فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018
3) پرداخت پاداش غیرمتعارف به پندار خمارلو مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای وقت باشگاه
4) اجازه نامتعارف به علیرضا بیرانوند که باعث شده چیزی حدود یک میلیارد تومان با اجازه مدیریت باشگاه به این بازیکن پرداخت شود
5) افزایش قیمت تمام شده بازیکنان
6) تصرف غیرمجاز بالغ بر 6 میلیارد تومان در‌‌ منابع مالی باشگاه به علت عدم رعایت قانون محاسبات
7) عدم شناسایی و ثبت بعضی از مبالغ دلاری که از لیگ قهرمانان آسیا 2018 در دفاتر مالی باشگاه ثبت شده است.
همچنین یکی از موارد اتهامی که فوق‌العاده مهم است به مسأله محاسبات درآمدها و هزینه‌های باشگاه مربوط می‌شود. طبق اعلام منبع موثق ما بعد از محاسبات سازمان بازرسی مشخص می‌شود مبلغ دلاری قابل توجهی در باشگاه پرسپولیس اضافه آمده و زمانی که از گرشاسبی در این مورد سؤال می‌شود وی اعلام می‌کند مبلغ را از شخصی گرفته اما به خاطر ندارد چه کسی بوده است.
البته اینها همه موارد اتهامی گرشاسبی نیست اما او هم مثل طاهری کم گاف ندارد. جدا از بالا بردن مبلغ قرارداد برانکو به شکلی غیرمتعارف که حالا باشگاه را با دردسرهای عمده مواجه کرده مثلاً در یک نمونه او مبلغی را به وحید هاشمیان بابت طلبش از باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد در حالی که هاشمیان قبلاً این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس بخشیده بود و اعلام کرده بود به ازای این طلب برای حضور در کلاس‌های مربیگری اقدام شود. در واقع گرشاسبی می‌توانست این رقم قابل توجه را به هاشیمان ندهد اما چنین نشد و هاشمیان هم از این مدیر تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:
گرشاسبی: ایرانی ها در CAS بدنام شده اند/ خوب نیست پول برانکو را ندهیم
گرشاسبی: پول برانکو در گاوصندوق پرسپولیس بود؛ نمی دانم چرا ندادند!

انتهای پیام/