مورینیو جدایی از رم را تکذیب کرد

خوزه مورینیو مذاکره با تیم های چلسی و پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مورینیو این روزها هدایت رم را در اختیار دارد و جالوروسی امیدوار است با حضور او بتواند با قهرمانی در لیگ اروپا یک جام دیگر به جام‌های دوران حضور آقای خاص روی نیمکت این تیم اضافه کند. مورینیو 12 ماه پیش توانسته بود با رم فاتح لیگ کنفرانس اروپا شود.

مورینیو که مدتی است با شایعاتی درباره جدایی‌اش از رم مواجه بوده در هفته‌های گذشته چندین بار این شایعات را رد کرد و گفت تمرکزش روی جالوروسی است و علاوه بر لیگ اروپا قصد دارد این فصل سری آ را به بهترین رتبه ممکن در جدول به پایان برساند. اما شایعات درباره انتقال او به چلسی و پاری سن ژرمن در تابستان امسال چند روزی است که شدت گرفته است. مورینیو در جدیدترین واکنش به شایعات سعی کرد نشان بدهد که همچنان به جالوروسی وفادار است و این شایعات را بی‌اهمیت تلقی می‌کند.

وقتی از آقای خاص درباره آینده‌اش با شروع تابستان سوال شد او در پاسخ گفت: “من در این باره نه با رفقایم، نه با همکارانم و نه با روزنامه‌نگارها صحبت نمی‌کنم. مدیرعامل باشگاه ما اگر چند ماه پیش گفت که مطمئن است من می‌مانم این تفسیر شخصی او است. این بار اگر خبرنگاری به اسم آقای زارارونی گفته که می‌خواهم به تیم دیگری بروم، این هم تفسیر شخصی او است. من در این باره با هیچکس صحبت نمی‌کنم. مسئله از نظر قراردادی که من دارم کاملا روشن است. هنوز یک سال از قرارداد من باقی مانده، ولی در فوتبال گاهی چیزهایی مهم‌تر از قرارداد هم هست. همه چیز خوب و آرام است و بازی بعدی همیشه مهم‌ترین بازی است.

انتهای پیام/