میسائو سرشار از غرور قهرمانی

کنتو میسائو، بازیکن کاشیما آنتلرز، معتقد است قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا عنوانی است که او یک روز زندگی حرفه ای خود را با آن تعریف خواهد کرد.

به گزارش شبکه لحظه

این بازیکن 22 ساله بدون شک نقشی کلیدی در بازی منسجم تیمش در دیدار برگشت پرسپولیس-کاشیما و در مجموع در کسب عنوان قهرمانی برای این باشگاه ژاپنی داشت. میسائو می گوید: “بازیکنان وقتی بازنشسته می شوند با عناوین و افتخاراتی که کسب کرده اند ارزیابی می شوند و من هم افتخار میکنم که عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارم.”

جام نقره فام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا جامی است که پیش از این در مجموعه تندیس ها و جام های کاشیما نمی درخشید و میسائو از کسب آن بسیار خشنود است:

“این تنها عنوانی بود که جایش در میان افتخارات کاشیما خالی بود و من شخصا از بابت نقشی که در دستیابی به آن داشتم بسیار خوشحالم.”

میسائو معتقد است کار گروهی و دوری از خودمحوری کاشیما را به این افتخار رساند:

“اتحاد تیمی عامل اصلی بود. هیچکس برای خودش بازی نمی کرد و همه در خدمت تیم بودیم.”

میسائو حال و هوای ورزشگاه آزادی را هولناک و پر از هیاهو می خواند:

“جو باور نکردنی و عجیبی بود و آن را تجربه نکرده بودیم. اما موفق شدیم در چنین فضایی قهرمان شویم و فکر می کنم این از نظر روان شناختی برای ما بسیار مهم است.”

او ادامه می دهد:

“این بازی ها به ما کمک کرد تا نقاط قوت رقیبان آسیایی خود را بشناسیم و یاد بگیریم چگونه در مقابل آنها بازی کنیم. پیش از این ما اغلب با تیم های شرق آسیا بازی کرده بودیم و من فکر می کنم این تجربه بسیار ارزشمندی بود.”

مترجم: نسرین صحیحی

منبع:سایت AFC