میلواکی 4-0 دیترویت / سوئیپ دیترویت توسط میلواکی

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دوشنبه شب چهارمین دیدار دو تیم میلواکی باکس و دیترویت پیستونز در دور اول پلی آف با نتیجه 104-127 به سود میلواکی، تیم میهمان، به پایان رسید و یک سوئیپ را برای پیستونز رقم زد.

یانیس آنته توکومپو، فوروارد آل استار، با گرفتن 41 امتیاز، 9 ریباند، 3 پاس گل و 4 بلاک سهم چشمگیری در برد میلواکی باکس و دستیابی این تیم به اولین پیروزی در پلی آف طی 18 فصل ایفا کرد.

نیمه اول 56-62 به سود پیستونز تمام شد و با شوت سه امتیازی گریفین در اوایل کوارتر سوم برتری پیستونز به 62-71 هم رسید اما با خطاهایی که گریفین، دروموند و براون مرتکب شدند، باکس سلطه بازی را در کوارتر سوم در اختیار گرفت و با لی آپ بلدسو در دقیقه آخر کوارتر سوم و کسب 39 امتیاز 85-95 نتیجه را به سود خود تغییر داد. باکس در کوارتر چهارم در حالی که یانیس به استراحت می پرداخت 5 امتیاز نخست را به خود اختصاص داد و بتدریج فاصله امتیازات را گسترش داد.

میلواکی در هشت حضور اخیر خود در پلی آف، نتوانسته بود از این مرحله عبور کند. این تیم پیش از پلی آف در فصل معمول نیز پیستونز را 0-4 سوئیپ کرده بود.

کریس میدلتون 18 امتیاز و اریک بلدسو 16 امتیاز و 5 پاس گل برای باکس به ثبت رساندند. استرلینگ براون نیز با 9 امتیاز، 13 ریباند و 6 پاس گل بازی موفقی را ارائه داد.

بیشترین امتیاز برای پیستونز از سوی رگی جکسون (26 امتیاز) به دست آمد. وی با 7 پاس گل بازی اثرگذاری را برای تیمش انجام داد. بلیک گریفین 22 امتیاز گرفت و آندره دروموند با 15 امتیاز و 12 ریباند یک دبل دبل را به ثبت رساند.   

پیستونز، تیم هشتم کنفرانس شرق، از سال 2009 تا کنون سه بار در پلی آف سوئیپ شده است. این تیم برای چهاردهمین بار متوالی در بازی های پلی آف مغلوب شده که خود یک رکورد در ان بی ای محسوب می شود.

به این ترتیب تیم اول کنفرانس شرق در نیمه نهایی به مصاف تیم چهارم کنفرانس شرق یعنی بوستون سلتیکس خواهد رفت. سلتیکس نیز موفق شده ایندیانا پیسرز را سوئیپ کند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای