ناصر ابراهیمی : گل محمدی باید شفاف صحبت کند وگرنه پای انتخابش بایستد

پیشکسوت پرسپولیس گفت :گل محمدی حق دارد نسبت به انجام نشدن تعهدات شاکی باشد اما صحبت های اخیر وی روی عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان تاثیر می گذارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس گفت :گل محمدی حق دارد نسبت به انجام نشدن تعهدات شاکی باشد اما صحبت های اخیر وی روی عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان تاثیر می گذارد.گل محمدی فقط می‌گوید از مسؤولان باشگاه دروغ می‌شنوم اما باید به شکل شفاف بگوید چه دروغی شنیده است. باید بررسی شود چه دروغ‌هایی به وی می‌گویند که سبب شده کار به اینجا برسد.کاری به رسول پناه ندارم، اما چه رسمی در فوتبال ایران و وزارت ورزش وجود دارد که در این سالها باشگاه پرسپولیس 21 مدیرعامل داشته است. چرا مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود نمی‌کند؟

وی افزود : وقتی مدیری به بی‌پولی می‌رسد فرد دیگری را جایگزین وی کرده و می‌گویند با 4-3 میلیاردی که در اختیارت می‌گذاریم به امور باشگاه رسیدگی کن.بازیکنانی که به تازگی به این تیم آمدند با نظر خود یحیی جذب شده‌اند. البته شاید بازیکنی هم در فهرست وی بوده که مدیران باشگاه نتوانستند آنها را جذب کنند. حالا هم گل محمدی باید پای انتخاب‌هایش بماند و به این شکل در باره وضعیت نقل و انتقالاتی صحبت نکند .

انتهای پیام /