نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی – فولاد خوزستان

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک به یک به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را محمدرضا سلیمانی (دقیقه ۵۲) برای ملوان و محمد عسگری (دقیقه ۸۴) برای فولاد به ثمر رساندند.
ترکیب فولاد خوزستان
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، وحید حیدریه، شاهین توکلی (۵۶- لوسیانو پریرا)، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان (۴۶- حمید بوحمدان)، محمد علی‌نژاد، علی شجاعی (۷۲- محمد عسگری) و ساسان انصاری.
سرمربی: احمد آل نعمه
ترکیب ملوان انزلی:
حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، میلاد سرلک (۶۸- مهران احمدی)، پویا پورعلی، ابوذر صفرزاده (۷۴- جلال مداحی)، مجید عیدی، محمد عمری (۶۸- حسین صادقی)، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی (۶۸- سهیل فداکار).
سرمربی: مهدی تارتار
نیمه نخست:
نیمه نخست این دیدار در حالی انجام شد که هیچکدام از دو تیم نتوانستند از موقعیت‌ها به وجود آمده در بازی استفاده کنند و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم
در نیمه دوم، ملوانی‌ها هجومی‌تر کار را آغاز کردند و تلاش بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف از خود به نمایش گذاشتند.
در دقیقه ۵۲ در حالی که محمد عمری از جناح راست صاحب توپ شده بود با یک پاس در عرض محمدرضا سلیمانی را در موقعیت گل قرار داد و او موفق شد نخستین گل این دیدار را برای ملوان به ثمر برساند.
در ادامه، فولادی‌ها که نمی‌خواستند متحمل یک شکست خانگی شوند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۸۴ محمد عسگری موفق شد گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند تا بازی یک به یک شود.
در وقت‌های اضافه عسکری فرصت داشت تا برای بار دوم فولاد را صاحب گل کند، اما شوت او را دروازه بان ملوان به کرنر فرستاد.
در لحظات باقی مانده از این دیدار هم هیچکدام از دو تیم نتوانستند تغییری در نتیجه ایجاد کنند تا بازی در نهایت با تساوی یک به یک به پایان برسد.
در پایان این دیدار در جدول رده بندی لیگ برتر، تیم فولاد با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم و ملوان با ۲۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
انتهای پیام/