نتیجه و خلاصه بازی نیمه اول تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور

 نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند. قضاوت این دیدار را وحید کاظمی با کمک‌های فرهاد مروجیو حسن انتظاری بر عهده داشتند.

پرسپولیس پس از شکست هفته گذشته مقابل آلومینیوم در شروع دوباره لیگ به دنبال بازگشت به جاده برد است و تراکتور هم که بازی هفته گذشته این تیم برابر سپاهان به دلیل حضور تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا لغو شد، در امشب در اولین دیدار از نیم فصل دوم به دنبال حفظ روند صعودی نیم فصل و ماندن در جمع مدعیان بود.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که به دلیل تخلفات پرسپولیس در دربی، بازی امشب با تراکتور بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و هم قرمزها و هم تبریزی‌ها بدون حضور هوادارانشان به میدان رفته‌اند.

بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و در اولین موقعیت جدی، شوت سعید صادقی در دقیقه ۹ به شکل خطرناکی با بیرون رفت.

در ادامه هر چند بازی بیشتر در نیمه زمین تراکتور دنبال شد اما حملات قرمزها زهر لازم را برای باز کردن دروازه علیرضا پورحمیدی نداشت.

با این حال پرسپولیس در دقیقه ۴۰ روی اشتباه بازیکنان تراکتور صاحب موقعیت گلزنی شد، اما شهاب زاهدی در مصاف تک به تک، توپ را به بیرون زد.

در نهایت تلاش پرسپولیس و تراکتور در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرصا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سعید کریم‌آذر، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری

سرمربی: پاکو خمس

انتهای پیام/