نظر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازگشت آل کثیر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازگشت احتمالی مهاجم فصل گذشته سرخپوشان به این تیم، مدعی شد که او در صورت بازگشت دیگر در قلب هواداران جایی ندارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بهزاد داداش‌زاده درباره پیروزی پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: به هر حال طبیعی است که باشگاه پرسپولیس برای هر بازی بجنگد که ۳ امتیاز را کسب کند. الان بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس یک دفاع چپ کلاسیک و یک مهاجم ششدانگ است. تیم در این دو پست نیاز به بازیکن دارد که متاسفانه تا الان باشگاه اقدام خاصی انجام نداده است! واقعا نمی‌دانم چرا باشگاهی که مهاجم ندارد رضایت می‌دهد مهدی عبدی از تیم جدا شود؟! او در اولین بازی برای تراکتور گل هم زد.

وی درباره شرایط پرسپولیس افزود: الان هفته چهارم است و نمی‌توانیم در مورد آن نظری بدهیم. در هفته پنجم دربی است و قطعا تیمی که این نتیجه را واگذار کند از لحاظ روحی به شدت افت می‌کند و تمرکز تیمی خود را در بازی‌های بعدی از دست می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس که در مقطعی پیراهن استقلال را نیز به تن کرد، درباره ناراحتی کادرفنی و مسئولان تیم از وضعیت بد چمن استادیوم آزادی نیز اضافه کرد: به نظر ما پیشکسوتان، اصلا هیچ‌کس گوش نمی‌دهد و همه کار خودشان را انجام می‌دهند. پرسپولیس در همه‌جای ایران هوادار دارد و فقط هواداران تهرانی از حضور در ورزشگاه محروم هستند و جای تاسف دارد که مسئولان نمی‌توانند وضعیت چمن و سکوها را سریع‌تر حل کنند.

داداش‌زاده درباره اینکه می‌گویند یحیی گل‌محمدی تیم برانکو ایوانکوویچ را تحویل گرفته است، اظهار کرد: تیم برانکو آن زمان با ۱۱ نفر قهرمان لیگ شد و تا فینال آسیا هم رفت که این برای باشگاه یک افتخار است اما این دلیل نمی‌شود که بگوییم یحیی هیچ کاری برای پرسپولیس نکرده است. درست نیست بگوییم پرسپولیس هنوز با سیستم برانکو بازی می‌کند. از آن زمان تا الان خیلی از بازیکنان تغییر کرده‌اند و سیستم بازی هم عوض شده است. من همیشه قدردان یحیی هستم و زمانی که اشتباه کرده از او انتقاد می‌کنم و الانم انتقادم از او این است که چرا اجازه دادند مهدی عبدی از تیم برود؟!

وی درباره احتمال بازگشته عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس نیز گفت: مدیران باشگاه باید پاسخگو باشند که چرا تا حالا مهاجم نگرفته‌اند. به نظر من احتمال دارد که آل‌کثیر به پرسپولیس باز گردد ولی ۱۰۰درصد دیگر در قلب هواداران جایی ندارد و امیدوارم باشگاه بتواند بازیکن باکیفیتی در این پست جذب کند.

داداش‌زاده تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ را پرسپولیس، سپاهان و استقلال عنوان و درباره گروه سخت سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا نیز اضافه کرد: گروه مرگی وجود ندارد و این تیم‌های قبلا هم مقابل پرسپولیس بازی کرده‌اند و خوشبختانه پرسپولیس این تیم‌ها را شکست هم داده است. البته نباید النصر عربستان را مقایسه کنیم چون این تیم امسال بهترین بازیکنان را جذب کرده است. ولی به نظر من پرسپولیس این توانایی را دارد تا از گروه خود صعود کند.

انتهای پیام/