نوری‌فر: هفته قبل قصه ای راه انداختید که تک تک باشگاه ها آن را تکذیب کردند

یادمان نرود مهمترین، جنجالی ترین و یکی از پرونده هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دوستان می‌گویند بیایید در زمین رقابت کنیم و رقابت داخل زمین باشد. حافظه طرفداران استقلال و تماشاگران فوتبال مملو از مسائلی است که نشان می‌دهد جام های این‌ها بیرون از زمین به دست آمده است. ما مساله سوپرجام را یادمان نمی‌رود. اینکه با چه قانون من‌درآوردی بازی را 3 بر صفر کردند. آن هم بازی ای که می‌شد در زمان دیگری برگزار شود. چه اصراری داشتند که آن اتفاقات بیفتد.

وی افزود:در دو روز گذشته بیشترین اظهارنظر را از باشگاه رقیب تهرانی دیده ایم. آنقدر که طرفین این پرونده یعنی باشگاه های استقلال، سپاهان، پیکان و گل گهر در این روزها صحبت کرده اند را آن را جمع کنیم، به اندازه صحبت هایی که دوستان مسئول، مربی، پیشکسوت و … در رسانه کرده اند نیست و هر کسی را ببینید اظهار نظر می کنند. مسئله قانونی بوده است که فقط ما نبوده ایم و باشگاه های پیکان و سپاهان هم کنار ما بوده اند. ما رفتیم و این کار را پیگیری کردیم و کمیته انضباطی بررسی کرده و رأی را صادر کرده است. برخلاف بسیاری از پرونده ها که دو ماه تا 6 ماه طول می کشد و به CAS می رود یکی دو سال طول می کشد، اما این رأی خیلی زود صادر شده است. قطعا کمیته انضباطی به یقین رسیده و این کار را نیز انجام داده است.

نوری فر گفت: هفته قبل قصه ای را راه انداختید 5، 6 باشگاه متحد شده اند که تک تک آنها تکذیب کردند و آخر شما ماندید و آن باشگاه مبدأ. الآن باز همین قصه‌ها هست. مطمئنا باشگاه استقلال بر سر حقوقش، بر سر منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد.

وی در پایان گفت: یادمان نرود مهمترین، جنجالی ترین و یکی از پرونده هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. موضوعی که در آن زمان می شد با رصد بهتر و با دقت بهتر و شرایطی که این سری در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد، آنجا هم این کار صورت بگیرد و حقی که ضایع شد از بین نرود. ما اینها را یادمان نمی رود و ذهنمان از این مسائل پر است. خواهش می کنم دوستان به امور باشگاه خودشان بپردازند تا در رابطه با سایر مسائل این حجم از اظهارنظر را شاهد نباشیم.

بیشتر بخوانید:
استقلال ۱۳ روز دیگر فرصت دارد/ پرداخت مطالبات دیاباته در هفته جاری
جاودانی: نساجی اصلا از استقلال شکایت نکرده است!
گزارش تمرین امروز استقلال/ ادامه غیبت وریا غفوری

انتهای پیام /