نیمار: در پاری سن ژرمن خوشحالم؛ تمرکزم روی فتح لیگ قهرمانان است

پاری سن ژرمن پس از پیروزی 5-0 مقابل گالاتاسرای، قاطعانه با 16 امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ نیمار که در ابتدای فصل درگیر حواشی زیادی بود، اکنون وضعیت خوبی در تیمش دارد. نیمار در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان خواستار ترک پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا شده بود. همین موضوع عصبانیت هواداران پاری سن ژرمن را در پی داشت. عدم توافق میان دو باشگاه باعث شد که نیمار در پاریس باقی بماند. با وجود ادامه حضور نیمار در پاری سن ژرمن، عصبانیت هواداران از او ادامه داشت. نیمار در بازی‌های ابتدایی فصل در ورزشگاه خانگی هو شد. همچنین شعارهایی علیه او سر داده شد. حال نیمار در فرم بسیار خوبی قرار دارد. او در 10 بازی از زمان بازگشت از مصدومیت هفت گل برای تیمش به ثمر رسانده است. پس از پیروزی مقابل گالاتاسرای نیز نیمار به RMC فرانسه گفت:

“در پاریس خوشحالم. زمانی که فوتبال بازی می‌کنم خوشحالم. دو تا چیز را دارم، توپ و هم تیمی‌هایم. همینکه این دو را داشته باشم برای کافی است، دیگر مهم نیست کجا هستم.”

نیمار در بازی مقابل گالاتاسرای یک گل زد، دو پاس گل داد و همچنین هنگام پنالتی تیمش توپ را به ادینسون کاوانی داد تا او نیز در این دیدار گلزنی کرده باشد. او درخصوص لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد:

“بسیار مهم است که در این رقابت حاضر هستیم. به طور شخصی هم لیگ قهرمانان اروپا بسیار برایم مهم است. وقتی سال گذشته حذف شدیم، من همراه تیم نبودم. باید به هواداران فکر کنیم و هرچه در توان داریم برای آن‌ها بگذاریم.”

فصل گذشته پاری سن ژرمن در اولین دور از مرحله حذفی کنار رفت. منچستریونایتد در حالی قهرمان فرانسه را حذف کرد که نیمار به دلیل مصدومیت در دو دیدار رفت و برگشت حضور نداشت.