نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019: پیش بازی قطر – امارات

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیدار دیگری از نیمه نهایی جام ملت های آسیا، امشب دو تیم قطر و امارات متحده عربی با یکدیگر روبرو می شوند. قطر با اثبات آمادگی خود در این تورنمنت شگفتی ساز شده و امارات نیز با حذف استرالیا در یک چهارم نهایی همه را غافلگیر کرد.

بسام الراوی، مدافع تیم قطر، به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با کره جنوبی از حضور در دیدار نیمه نهایی محروم است و عبدالعزیز حاتم بازیکن پست هافبک نیز در شرایط مشابه هم تیمی خود به سر می برد.

از طرفی عبدالکریم حسن وضعیت مناسب را بازیافته و در ترکیب تیم حاضر خواهد بود. ترکیب و چیدمان احتمالی تیم قطر در تصویر زیر دیده می شود.

تیم میزبان با مصدومیت چند تن از بازیکنان خود مواجه بوده است که این موضوع پیش بینی برای ترکیب این تیم در دیدار امروز را قدری پیچیده می کند . در دیدار با استرالیا تعدادی از بازیکنان امارات مصدوم شدند که از میان آنان بازیکنان اصلی به موقع توانستند خود را به دیدار امروز برسانند.

آلبرتو زاکرونی از قدرت انتخابی که حریفش در اختیار دارد برخوردار نیست اما همچنان می تواند غافلگیری ایجاد نماید. امارات با ترکیب احتمالی که در تصویر زیر دیده می شود ظاهر خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت