نیکبخت واحدی : حق این استقلال بیشتر از نایب قهرمانی بود

سفر سعادتمند به ایتالیا سکوی پرتاب مجیدی می شود. حق استقلال بیشتر از نایب قهرمانی بود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی واکنش و نظرات پبشکسوتان 2 تیم را در بر داشته است. علیرضا واحدی نیکبخت که سابقه حضور در هر 2 تیم را در کارنامه خود دارد در مورد نبرد سرخابی های پایتخت صحبت هایی را انجام داده که در ادامه آن را خواهید خواند: در ابتدای بازی با شاهین شرایط کمی پیچیده شد اما بازیکنان اسقلال سنگ تمام گذاشتند و موفق شدند یک بازی خوب را همراه با نتیجه به نمایش بگذارند.

اعتماد بازیکنان و هواداران به فرهاد

وی ادامه داد: اعتماد به بازیکنان و کادر فنی استقلال جواب داد. فرهاد مجیدی و بازیکنان جواب اعتماد مدیران و هواداران را به خوبی دادند. امسال لیگ جذابی نداشتیم، کرونا حرارت بازی ها را گرفت و بازیکنان در شروع دوباره بازی بعد از شیوع کرونا آمادگی کافی را نداشتند. نمی خواهم قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرم اما حق استقلال بیشتر از نایب قهرمانی بود.

سفر تخفیفی سعادتمند به ایتالیا

نیکبخت ادامه داد : مجیدی در این مدت بسیار نترس نشان داده است. دربی در مرحله نیمه نهایی برگزار می شود و استقلال برای قهرمان شدن باید در دو بازی نیمه نهایی و فینال پیروز شود اما فراموش نکنید پیروزی در دربی بسیار مهم است و فرهاد با پیروزی در این بازی می تواند به آینده امیدوار بماند.ماهم شنیدیم سعادتمند برای تخفیف گرفتن از استراماچونی به ایتالیا سفر کرده اما این موضوع در آستانه دربی به مجیدی انگیزه می دهد تا توانایی هایش را نشان بدهد و شک نکنید این دربی سکوی پرتاب مجیدی می شود.

انتهای پیام/