هاشمی: حریفان قدری پیش رو داریم/ شرایط قرنطینه بسیار سخت است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران  در بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در تایلند شرکت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نارنجی‌پوشان سایپا در گروه B مسابقات با تیم‌های سوپریم چانبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) هم‌گروه هستند و تاکنون 2 جلسه تمرینی خود را در شهر ناخون‌راتچاسیما میزبان این مسابقات، برگزار کرده‌اند.

مریم السادات هاشمی درخصوص شرایط میزبانی و محل تمرین نماینده ایران در این رقابت‌ها، گفت: دو روز است که در تایلند تمرین می‌کنیم. متاسفانه محل تمرین‌مان بسیار گرم است و رطوبت بالایی دارد. حتی درخواست تیم سایپا مبنی بر روشن کردن دستگاه‌های خنک کننده داخل سالن مورد قبول واقع نشده است. تنها دو پنکه در سالن تعبیه شده که اصلا جواب‌گو نیست و تمرین کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی سعی کردیم با استفاده از مکمل، ویتامین‌ و خوراندن آب فروان به بازیکنان، بدن‌ آن‌ها را که به دلیل تعرق فراوان اذیت شدند به حالت نرمال برگردانیم.

سرمربی سایپا با تاکید بر این که شرایط میزبانی می‌توانست بهتر از این باشد، افزود: تنوع غذایی نداریم و به همین دلیل اکثر روزها از غذاهای کنسرو شده‌ای که از ایران به همراه آورده‌ایم، استفاده می‌کنیم.

هاشمی با اشاره به شرایط قرنطینه‌ای سفت و سخت در تایلند، گفت: قرنطینه به قدری شدید است که ما حتی اجازه خروج از اتاق‌های محل اقامت خود را نداریم. این درحالی است که بعد از سپری کردن تایم تمرین، بازیکنان زمان زیادی را باید در اتاق‌های خود بمانند که تا حدودی خسته‌کننده است. سعی کرده‌ایم برنامه تمرینی برای بازیکنان تنظیم کنیم که آن‌ها را در زمان حضور در اتاق‌های خود هم درگیر تمرین کنیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان سایپا در ارزیابی از رقبای نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها، گفت: سوپریم چانبری در واقع تیم ملی تایلند است که در قالب نماینده اول میزبان در مسابقات شرکت کرده است. این تیم 4 قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. تیم ناخون‌راتچاسیما که دومین نماینده تایلند در مسابقات است، تیم دوم سوپر لیگ این کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ترکیب تیم آلتا به‌عنوان نماینده اول کشور قزاقستان که در گروه B، همگروه ایران است، متشکل از 11 بازیکن ملی‌پوش است. ژتیزو دومین نماینده قزاقستان هم بعد از حضور در یک تورنمنت خارجی، 3 بازیکن شامل یک روس، یک اوکراینی و یک بازیکن سنگال را به‌عنوان مهمان جذب کرده و راهی مسابقات شده است. این تیم میانگین قدی بالایی هم دارد. در چنین شرایطی فکر می‌کنم سطح این دوره از مسابقات بالاست. با این حال تیم سایپا تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا بهترین نتیجه را رقم بزند.

بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی از نهم مهرماه به میزبانی تایلند آغاز می‌شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
برنامه دیدارهای دومین روز مرحله دوم والیبال قهرمانی جهان
نتایج کامل روز نخست مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان
دستورالعمل مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی پسران زیر 14 سال کشور
مشهد میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی رده‌های سنی کشور

انتهای پیام /