هت تریک وریا غفوری در ماندن در استقلال

وریا غفوری برای سومین باز این فرصت را دارد که حواشی پیرامون خود و تیم استقلال را جمع کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وریا غفوری، کاپیتان آبی پوشان که این روزها بیشتر ازهمیشه تحت فشار است، این فرصت را دارد تا با بزرگی کردن دوباره و یا بهتر است بگوییم سه باره، نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه جاودانه نماید. اولین باری که وریا غفوری نقشی فراتراز کاپیتان ایفا کرد، به روزهای اولیه رفتن استراماچونی باز می گردد. روزهایی که استقلال بزرگ سرمربی نداشت و کاپیتان آبی پوشان در نقش بازیکن-سرمربی به بهترین شکل ممکن تیمش را جمع کرد تا آبی ها فقدان سرمربی را احساس نکنند.

وریا یکبار دیگر و در آستانه فینال جام حذفی نیز این کار را تکرار کرد تا مشخص شود او اتفاقی در این تیم بزرگی نکرده. بعد از کدورت بین فرهاد مجیدی و مدیریت وقت و غیبت مجیدی در تمرینات، وریا باز بزرگی کرد و یکبار دیگر تیمش را جمع و آماده حضور در فینال نمود؛ که البته با بازگشت مجیدی، خود وی در فینال جام حذفی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

و اما امروز غفوری باید برای سومین باردر استقلال بزرگی کند تا هم حاشیه های پیرامون خودش و هم حواشی تیم را جمع کند. کاپیتان آبیها باید از این تهدید، یک فرصت برای خود و تیمش بسازد. غفوری نباید این فرصت را از دست بدهد تا نامش در کنار نام اسطوره های استقلال قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:
بیانی: غفوری بداند بازوبند استقلال ارزش دارد و نباید آن را پرت کند
مددی: از غفوری شکایت نکردیم به نامه کمیته اخلاق پاسخ دادیم
مصطفوی: وریا غفوری و مهدی قایدی ارزش خود را نشان داده اند

انتهای پیام/