ستاره سرخ‌ها همسرش را از دست داد

همسر آنتونی ستاره برزیلی منچستر یونایتد او را ترک کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ روزیلن سیلوا، همسر آنتونی ستاره منچستریونایتد، ساعاتی پس از اینکه این بازیکن به دلیل شکایت همسر سابقش مورد بازجویی قرار گرفت، خانه‌اش در چشایر را ترک کرد.

گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، ادعا کرده که مهاجم منچستریونایتد در حالی که او باردار بود به او حمله کرد. این وینگر ۲۳ ساله دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد.

برزیل او را از لیست تیمش برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل بولیوی و پرو حذف کرد و گابریل ژسوس از آرسنال را به عنوان جایگزین دعوت کرد.

سیلوا مطابق تصاویر منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی با یک چمدان از خانه خود در چشایر خارج شد. سیلوا که در سال ۲۰۱۹ پسر این زوج را به دنیا آورد، خانه این بازیکن را به دنبال شکایات مطرح شده علیه این بازیکن ترک کرده است.

کاوالین شکایتی را علیه آنتونی به پلیس منچستر ارسال کرده که شامل چند مورد خشونت خانگی است. او روز دوشنبه با وب سایت برزیلی UOL به جزئیات بیشتری پرداخت و تصاویری از جراحات خود را به دنبال حمله از سوی آنتونی فاش کرد.

کاوالین آنتونی را متهم کرد که در ژوئن سال گذشته هنگامی که آنها در تعطیلات در برزیل بودند در ماشین به او حمله کرد و تهدید کرد که او را با سرعت زیاد از وسیله نقلیه بیرون می‌اندازد.

انتهای پیام/