هنرنمایی و رکوردزنی استفن کری و یازدهمین پیروزی متوالی گلدن استیت واریرز

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای، دیداری تماشایی بین دو تیم گلدن استیت واریرز و ایندیانا پیسرز برگزار شد که در آن یک “نیمه اول طلایی” برای استفن کری  و واریرز به ثبت رسید و گلدن استیت موفق شد میزبان خود پیسرز را در ایندیاناپولیس با نتیجه 132-100 شکست دهد و از این تیم انتقام بگیرد.

استفن کری از 26 امتیاز خود در این دیدار 23 امتیاز را در نیمه اول به دست آورد. واریرز با برد پیسرز به یازدهمین پیروزی متوالی خود دست یافت. این تیم موفق شد در این دیدار برای هفتمین بار از 13 دیدار اخیرش امتیاز بالای 130 کسب کرد .

این دومین باخت پیاپی پیسرز از زمان مصدومیت ویکتور اولادیپو در هفته گذشته بود.

کری هر 5 پرتاب سه امتیازی خود را به گل تبدیل کرد و در نیمه اول از 10 شوت 9 تا را داخل سبد انداخت و یک نیمه انفجاری را رقم زد . واریرز در نیمه اول با برتری 21 امتیازی 69-48 پیسرز را در هم کوبید.

کری با 26 امتیاز و 6 پاس گل در این بازی در برد مقتدرانه واریرز مقابل پیسرز نقش چشمگیری ایفا کرد و اولین بازیکن تاریخ ان بی ای شد که توانسته در 40 بازی اول در یک فصل 200+ پرتاب سه امتیازی موفق داشته باشد.

دی مارکوس کازینز در 25 دقیقه ای که برای واریرز بازی کرد 22 امتیاز، 6 ریباند و 4 پاس گل به ثبت رساند.

کوین دورانت و کلی تامپسون هر یک 16 امتیاز و کوان لونی  15 امتیاز برای واریرز کسب نمودند. علیرغم آن که درِیموند گرین در این دیدار در ترکیب واریرز حضور نداشت اما این تیم 54.1 درصد شوت ها را به خود اختصاص داد.  

اگرچه پنج بازیکن پیسرز امتیازات دو رقمی به دست آوردند اما غیبت اولادیپو در این تیم کاملا مشهود بود. اولادیپو یکی از موثرترین بازیکنان پیسرز در کسب امتیاز و توپ ربایی است.

پس از مسابقه کری در پاسخ به این پرسش که “آیا واریرز می تواند از این هم بهتر شود؟” گفت: احساس می کنم می توانیم بهتر شویم. ما عالی بازی نمی کنیم، اما بسیار با ثبات و متمرکز بازی می کنیم.”

نتایج دیدارهای دوشنبه شب:

نیویورک نیکس 92 – شارلوت هورنتس 101

گلدن استیت واریرز 132 – ایندیانا پیسرز 100

بروکلین نتس 104 – بوستون سلتیکس 112

دنور ناگتس 95 – ممفیس گریزلیز 92

آتلانتا هاوکس 123 – لس انجلس کلیپرز 118

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای