واریرز 2-1 کلیپرز / کوین دورانت حیرت همه را برانگیخت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پنج شنبه شب تیم های گلدن استیت واریرز و لس انجلس کلیپرز سومین دیدار خود از دور اول پلی آف را برگزار کردند تا با پیروزی مقتدرانه واریرز با نتیجه 105-132 نتیجه بازی های این دو تیم تا این مرحله از پلی آف 1-2 به سود گلدن استیت شود.

کوین دورانت که عنوان بهترین بازیکن زمین را در بازی آل استار به خود اختصاص داده بود با کسب 38 امتیاز، طوفانی در این دیدار به پا کرد. او در مسابقه سوم توقف ناپذیر بود و با نمایش یک بازی هجومی بسیار سطح بالا، تنها در 3 کوارتر با 14 شوت موفق از 23 شوت چنین امتیاز بالایی را کسب و عملا کلیپرز را له کرد.

استفن کری در پایان دیدار درباره دورانت گفت که بازی او خیره کننده بود و استیو کِر مربی واریرز نیز در تایید صحبت های کری گفت: “او از آغاز تا پایان سراسر حمله بود و به همه نشان داد که کوین دورانت کیست.”  

دورانت که در بازی اول اخراج شده بود و در بازی دوم نیز مرتکب خطا شده بود مورد انتقادات زیادی قرار گرفت اما به هیچ یک از زخم زبان ها پاسخی نداد. او گفت: “من 30 سال دارم و 12 سال است که در این لیگ بازی می کنم – نیازی نمی بینم چیزی را به کسی اثبات کنم.”

بازیکنان کلیپرز نیز به بازی شگفت انگیز دورانت اذعان کردند. لو ویلیامز گفت: “بی تردید دورانت یکی از سه بازیکن برتر این لیگ است. او قادر است شوت های بی نظیر و بازی هایی در سطح عالی ارائه دهد و امشب این کار را انجام داد.”

نتایج دیدارهای پنج شنبه شب:

فیلادلفیا سونتی سیکسرز 131-115 بروکلین نتس (1-2 سیکسرز)

دنور ناگتس 108-118 سن آنتونیو اسپرز (1-2 اسپرز)

گلدن استیت واریرز 132-105 لس انجلس کلیپرز (1-2 واریرز)

دیدار چهارم این دو تیم یکشنبه در لس انجلس برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای