والورده از دلیل پیروزی قاطع رئال گفت

هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید از پیروزی قاطع این تیم برابر مایورکا بسیار خوشحال است و از دلیل بازگشت باشکوه تیمش‌ سخن به میان آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، نمایش مقتدرانه رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا ادامه دارد. این بار رئال مادرید موفق شد در خانه با نتیجه ۴ بر یک مایورکا را در هم بکوبد.

رئال در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که با یک گل از حریف خود عقب بود. والورده که گل نخست رئال را در این بازی به زیبایی به ثمر رساند، گفت: غیرت گاهی اوقات در تیم غایب است اما اکنون کاملا وجود دارد و دلیل پیروزی قاطع ما در بازی امشب بود. ما به خود افتخار می‌کنیم چرا که شب بسیار خوبی را تجربه کردیم.

او درباره گل زیبایی که به ثمر رساند، گفت: من از پیروزی بیشتر از گلی که به ثمر رساندم خوشحال هستم. با وجود آنکه بازیکنان قرمز رنگ زیادی را در اطراف خود دیدم اما به حرکت خود ادامه دادم و در شرایطی مناسب به توپ ضربه زدم که خوشبختانه گل شد.

رئال مادرید در فصل جاری لالیگا ۵ بار به میدان رفته است که در هر پنج بازی پیروز از زمین خارج شده است تا با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

از اعتراف امباپه به دخالت مکرون تا احتمال انتقال به رئال مادرید!
گزینه جدی رئال مادرید برای جایگزینی بنزما
لیگ قهرمانان اروپا/ نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سلتیک اسکاتلند – رئال…

انتهای پیام/