واکنش باشگاه پرسپولیس به قانون جدید سازمان لیگ

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس از موضع جدید سازمان لیگ درباره نحوه انتخاب قهرمان لیگ در صورت هم امتیاز بودن تیم ها انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات شب گذشته سهیل مهدی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: از این صحبت‌ها تعجب می‌کنیم چرا که سهیل مهدی پیش از این در خصوص جزییات نحوه انتخاب قهرمان گفته بود که کاملاً متفاوت با صحبت‌های شب گذشته بود. بازی رودررو در لیگ قهرمانان انجام می‌شود، اما گل زده در خانه حریف دیگر ملاک نیست و عجیب است که چرا مهدی یک شبِ حرف خود را عوض کرد. ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

سهیل مهدی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که تفاضل گل در صورت هم امتیاز شدن تیم‌ها تعیین‌کننده قهرمان لیگ نخواهد بود و از این به بعد بازی رو در رو ملاک قهرمانی است.

با توجه به این که بازی رفت دربی به میزبانی استقلال برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید و در دیدار برگشت که پرسپولیس میزبان بود، ۲ تیم به تساوی یک بر یک رسیدند، استقلال موفق شده در خانه حریف گل بزند و در صورت هم امتیاز شدن پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ، استقلال به لطف تک گل زده در خانه حریف قهرمان خواهد شد.

در فاصله ۶ خانه مانده به پایان لیگ بیست و یکم، استقلال با ۵۶ امتیاز و پرسپولیس با ۵۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم لیگ برتر قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

قانون جدید سازمان لیگ برای سرخابی ها به نفع استقلال
پرسپولیسی ها دوباره شارژ مالی می شوند
پرسپولیسی‌ها به دنبال شکستن طلسم 55 روزه

انتهای پیام/