واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی به اعزام پسرش به مسابقات جهانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات جهانی تیراندازی اهداف پروازی به میزبانی امارات در حال پیگیری است. در حالی که در سایت فدراسیون تیراندازی در لیست نفرات اعزامی نام امیرمحمد دادگر پسر رئیس فدراسیون وجود نداشت اما وی در امارات حضور دارد و امروز هم به رقابت پرداخته است.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در این باره گفت: شما خودتان فکر کنید، آیا برای مسابقات جهانی می‌توان بدون ثبت‌نام ورزشکاری را اعزام کرد؟ نام پسر من از اول در لیست بود اما اگر در تصاویر نبود به خاطر این بود که کارهای مربوط به نظام‌وظیفه را انجام می‌داد.

وی افزود: من خودم مخالف اعزام امیرمحمد بودم اما قرار شد اگر رکوردهایش خوب باشد، اعزام شود. قرار بود 2-3 روزی در امارات تمرین کند و در صورت وضعیت خوب مسابقه دهد. شما علی دوستی و رامتین بشارتی را می‌شناسید. می‌دانید سالهاست در تیراندازی فعالیت دارند اما پسر من این سابقه را ندارد با این وجود نگاهی کوتاه به رکوردهای جهانی نشان می‌دهد امیرمحمد همپای دیگر ورزشکاران ایرانی پیش رفته است.

امیرمحمد دادگر در حال حاضر در اسکیت مردان به رقابت می‌پردازد که در 2 راند امتیاز 22 را کسب کرده است. در مسابقات جهانی اهداف پروازی سهمیه المپیک هم توزیع می‌شود.

منبع: فارس