واکنش سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی به خداحافظی قهرمان پرتاب دیسک آسیا

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیمور غیاثی در مورد اینکه حسین رسولی، قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا به دلیل بی توجهی‌ها از دوومیدانی خداحافظی کرده است، اظهار داشت: رسولی در حال حاضر آسیب دیده است و با توجه به اینکه وزنه های سنگین زده دیسک کمرش بیرون زده است و باید درمان شود. خود ما او را به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کردیم  و باید بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: شاید او از ادامه کار ناامید شده، اما ما از هر نظر او را حمایت کردیم. وقتی قهرمان آسیا شد پاداش‌هایی را در نظر گرفتیم و پاداش وزارت ورزش نیز هنوز به هیچ ورزشکاری داده نشده است.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی گفت: رسولی در جوانان با 62 متر قهرمان شد، اما در بزرگسالان رکوردش 53 متر است و این رکورد را خیلی از ورزشکاران دیگر در حال حاضر می‌زنند. فدراسیون ضوابط و محدودیت‌هایی دارد. اگر قرار باشد  به هر ورزشکاری بهترین شرایط فراهم شود که باید بودجه 100 میلیاردی داشته باشیم. متاسفانه ورزشکاران هم عادت کرده‌اند که همه چیز را به هم ربط می‌دهند.

غیاثی در مورد اینکه سپهرزاد مربی او هم قراردادی برای کار ندارد، گفت: در حال پیگیری هستیم و تا ظرف دو سه روز آینده نهایی می‌شود. هر ورزشکاری که مستعد باشد را حمایت می‌کنیم. به هرحال الان محدودیت‌های مالی هم وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر این باشد.

منبع: فارس