واکنش فدراسیون جهانی والیبال به حذف برزیل

فدراسیون جهانی والیبال به حذف برزیل توسط آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ شب گذشته (چهارشنبه) آغاز شد و در اولین مسابقه تیم‌های آمریکا و برزیل به مصاف هم رفتند. دیدار این دو تیم از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز شد و ست اول با برتری ۲۵ بر ۲۰ برزیل به پایان رسید اما آمریکا در ست‌های دوم، سوم و چهارم با حساب ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد تا به این ترتیب آمریکا به عنوان اولین تیم به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها صعود کند.

فدراسیون جهانی والیبال پس از حذف برزیل نوشت: آمریکا جایگاه خود را در نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال مردان ۲۰۲۲ رزرو کرد. آمریکا اولین تیمی بود که پس از شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی یعنی برزیل به مرحله بعد صعود کرد. دیفالکو از آمریکا،  ۱۷ امتیاز برای تیمش کسب کرد درحالی  که لئال برای برزیل ۱۸ امتیاز به دست آورد.

همچنین لیبروی تیم ملی والیبال آمریکا پس از شکست دادن برزیل گفت: هر بار که با برزیل بازی می کنیم، یک نبرد واقعی است. بازیکنان برزیل بهترین های جهان هستند.  ما می‌خواستیم بجنگیم و فکر می‌کنم در این راه موفق بودیم. پیروزی همیشه عالی است و باید بگویم سلام نیمه نهایی.

عدم موفقیت والیبال برزیل درحالی است که این تیم در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در نتیجه‌ای عجیب ( ۳ بر صفر)  به چین باخت تا رده اول جهان را به تیم ملی والیبال لهستان تقدیم کند. این شکست مقابل هوداران برزیلی به این تیم تحمیل شد که با انتقاد زیادی همراه بود.

همچنین آمریکا در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف برنده دیدار ایران و لهستان خواهد رفت. بازی ایران و لهستان امشب (پنجشنبه) ساعت ۲۳:۳۰ است.

بیشتر بخوانید:

لیگ ملتهای والیبال / آمریکا ۳ – برزیل ۱ + فیلم

انتهای پیام/