وزارت ورزش بالاخره اعتراف کرد

با اعلام مردودی انتخابات فدراسیون دو و میدانی که منجر به ریاست افشین داوری شده بود وزارت ورزش و جوانان به نوعی غیر مستقیم مهندسی شدن اتخابات را پذیرف البته در مورد مردود شدن انتخابات بهانه دیگری وجود داشت که به حد نصاب نرسیدن نفرات مجمع بود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی نژاد به عنوان ریاست مجمع در جلسه حضور داشت و قاطعانه تا کید کرد که این انتخابات از لحاظ قانونی ایرادی ندارد و اگر نامزدی نسبت به انتخابات ایرادی می بیند بهتر است به مراجع لازم شکایت کند.

کیهانی نامزد ناکام این فدراسیون به نحوه برگزاری و برخی افراد غایب در مجمع معترض بود و خیلی زود توانست وزارت را مجاب کند که این انتخابات باید دوباره برگزار شود.

گزینه منتسب به وزارت ناکام ماند

وزارت ورزش و جوانان پیش از این اعلام کرده بود که افشین داوری گزینه آنها برای ریاست این فدراسیون نیست اما در نهایت او رای آورد و سرنوشت انتخابات با اعتراض نامزد شاکی به دور بعد کشیده شد و قرار است به زودی برای این فدراسیو سرپرست جدید تا انتخابات بعدی معرفی شود.

به نظر می رسد حمایت های کمیه ملی المپیک هم از کیهانی یکی از دلایل مردودی این انتخابات است اما هیچکدام از این دو یعنی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تا کنون در این باره اظهار نظری نداشته اند.

انتهای پیام/