وست‌هم خواهان گنجاندن کول پالمر در معامله لوکاس پاکتا

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  پیشنهاد ۷۰ میلیونی منچسترسیتی برای لوکاس پاکتا رد شده است. سیتیزن‌ها برای خرید این هافبک برزیلی، پیشنهاد پول نقد به اضافه یک بازیکن خود را در نظر دارند. در همین حال دیوید مویس نیز به کول پالمر، هافبک هافبک/ وینگر منچسترسیتی علاقه دارد و قصد دارد در صورت جدایی پاکتا این بازیکن انگلیسی را از آبی‌ها به خدمت بگیرد.

به گزارش سایمون کالینز از استاندارد، وست‌هم به کول پالمر، وینگر منچسترسیتی، علاقه‌مند است و این بازیکن می‌تواند در مذاکرات برای خرید لوکاس پاکتا استفاده شود. پالمر روز یکشنبه مقابل آرسنال گلزنی کرد و به نظر می‌رسد پس از جدایی ریاض محرز، نقشی مهمتر و دقایق بازی بیشتری در منچسترسیتی داشته باشد. احتمال دارد اقدام آنها برای جذب پاکتا  روی آینده پالمر تاثیرگذار باشد و وست‌هم تلاش می‌کند چه به صورت قرضی یا در صورت امکان به صورت دائمی، او را در معامله با سیتی برای انتقال هافبک برزیلی خود، وارد کند.

دیوید مویس، سرمربی چکش‌ها، قصد دارد از جرد بوون به عنوان مهاجم مرکزی استفاده کند و پالمر را به عنوان گزینه‌ خود برای وینگر راست در نظر دارد. البته آنها در برابر جدایی لوکاس پاکتا مقاومت می‌کنند و برای هافبک ۲۵ ساله خود ۸۵ میلیون پوند درخواست کرده‌اند اما از علاقه پاکتا به حضور در منچسترسیتی نیز با خبر هستند.