وعده هیات مدیره سرخپوشان برای پرداخت مطالبات بازیکنان

در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی در باشگاه حاضر شد و با اعضای جدید و قدیم هیات مدیره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی که حدود نیم ساعت در جلسه حضور داشت، پس از تبریک به مدیران جدید، از وضعیت مالی بازیکنان ابراز نارضایتی کرده و به اعضای هیات مدیره اعلام کرد باشگاه اگرچه مشکلات مالی عدیده ای دارد اما بازیکنان نباید به خاطر مشکلات مالی از نظر روحی دچار افت شوند.

همین موضوع باعث شد اعضای هیات مدیره به همراه مدیرعامل باشگاه، در محل تمرین حضور پیدا کرده و پس از معارفه برای دقایقی با بازیکنان صحبت کردند. سمیعی و دیگر اعضای هیات مدیره به بازیکنان وعده دادند به زودی بین 10 تا 15 درصد از قرارداد های این فصل را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است بازیکنان پرسپولیس تا به این جای کار بین 10 تا 15 درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند و همین موضوع باعث شده بود زمزمه های نارضایتی در محل تمرین به گوش برسد اما با توجه به رابطه خوبی که گل محمدی با سمیعی دارد، از آن ها در چند نوبت خواسته پیگیری مسائل مالی را به او بسپارند و خودشان بدون مصاحبه و ایجاد حاشیه به تمرین بپردازند.

بیشتر بخوانید:
برنامه بازی‌های پرسپولیس ایران در لیگ‌قهرمانان‌آسیا
تیم پرسپولیس در انتظار نهایی شدن وضعیت ترابی؛ قرارداد آماده است!
بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس

انتهای پیام /