ویزاردز با بازی قاطعانه در کوارتر سوم تاندر را در خانه اش مغلوب کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه هفته دوازدهم رقابت های ان بی ای، یکشنبه شب اوکلاهاماسیتی تاندر میزبان واشنگتن ویزاردز بود و بازی را 116-98 به میهمان خود باخت.  

بردلی بیل 25 امتیاز برای ویزاردز کسب کرد که 7 امتیاز آن در کوارتر سوم حاصل شد. کوارتر سوم در این دیدار کاملا تعیین کننده بود.

این اولین پیروزی تیم ویزاردز از 5 دسامبر است. پیش از این دیدار، ویزاردز در 8 بازی متوالی شکست خورده بود. ویزاردز تا کنون طعم پیروزی را در اوکلاهاماسیتی نچشیده است.

تاندر در ابتدای کوارتر سوم 8 امتیاز متوالی گرفت و 58-54 پیش افتاد، اما از اینجا به بعد ویزاردز با تسلط کامل بازی را در اختیار گرفت و در پایان کوارتر سوم فاصله امتیازات را به 11 رساند.

بیل و اوتو پورتر بیشترین امتیازات را در کوارتر سوم کسب کردند. پورتر که بازیکن ذخیره بود از 20 امتیاز خود 8 تا را در کوارتر سوم به دست آورد. بازیکنان ذخیره ویزاردز در مجموع 42 امتیاز به دست آوردند.

از 6 پرتاب سه امتیازی پشت خطِ  ویزاردز، 4 پرتاب متعلق به پورتر بود. جف گرین و توماس ساتورانسکی نیز به ترتیب 16 و 15 امتیاز به امتیازات واشنگتن افزودند. این سومین بار در چهار بازی بود که ساتورانسکی امتیاز 14+ کسب کرد. پیش از این فصل او تنها یک بار موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود.

برای اوکلاهاماسیتی، راسل وستبروک 22 امتیاز، 15 ریباند ، 13 پاس گل و همچنین دوازدهمین تریپل دبل خود در این فصل را به ثبت رساند.  

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای