ویزاردز در غیاب یانیس، باکس را حیرت زده کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر دیدار جمعه شب از رقابت های ان بی ای، واشنگتن ویزاردز میهمان خود میلواکی باکس را با نتیجه 106-113 شکست داد.

ویزاردز این پیروزی را تا حد زیادی به بردلی بیل و توماس ساتورانسکی مدیون است. بیل 32 امتیاز کسب کرد و ساتورانسکی 18 امتیاز، 12 ریباند، 10 پاس گل و یک تریپل دبل برای واشنگتن به ثبت رساند تا این تیم به دومین پیروزی متوالی خود برسد. ویزاردز از 7 بازی اخیر خود 5 بازی را برده است.

یانیس آنته توکونممپو به دلیل آسیب دیدگی عضله ران راست در این دیدار حضور نداشت اما کریس میدلتون 25 امتیاز و 8 ریباند برای باکس به دست آورد. اریک بلدسو 18 امتیاز، 9 پاس گل و 8 ریباند ثبت کرد و مالکوم بروگدن نیز 15 امتیاز افزود.

برای تیم واشنگتن، جف گرین و ترِور آریزا هر یک 20 امتیاز کسب کردند و روی هم رفته از 19 پرتاب 3 امتیازی 10 پرتاب را گل کردند.

ویزاردز در پایان کوارتر سوم تنها سه امتیاز بیشتر از باکس داشتاما در کوارتر چهارم با سه امتیازی که گرین کسب کرد این فاصله به 8 رسید و نتیجه 93-85 شد. دانک زیبای بیل نتیجه را به 98-89 تغییر داد اما میدلتون با یک پرتاب سه امتیازی پاسخ او را داد.

در حال حاضر میلواکی باکس رتبه دوم کنفرانس شرق است در حالی که واشنگتن ویزاردز جایگاه دهم جدول کنفرانس شرق را به خود اختصاص داده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای