پادووانی : در پارالمپیک موفق می شوم

ورزش بخشی از زندگی من است و پس از اتفاقی که برایم رخ داد دوباره به ورزش روی آوردم تا راهی برای ایجاد انگیزه د در خودم ایجاد کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، لئوناردو پادوانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من با افراد زیادی زندگی و رفت و آمد کردم که از قدرت، صلابت و ایمان امام حسین به من گفتند، وقتی آن اتفاق تلخ برایم رخ داد خیلی ها به من گفتند در این ایام دعا کن و از امام حسین بخواه که سلامتی ام را دوباره به دست بیاورم. صرف نظر از دین، خدا برای همه ما یکی است و من به این دلیل که ارادت مردم ایران به امام حسین را می دیدم همیشه در زمانی که ایران بودم دعا می کردم. حالا هم به همین دلیل آن استوری را منتشر کردم که همه برایم دعا کنند.

وی در خصوص اینکه می خواهد در پارالمپیک شرکت کند گفت: بله همینطور است. ورزش بخشی از زندگی من است و پس از اتفاقی که برایم رخ داد دوباره به ورزش روی آوردم تا راهی برای ایجاد انگیزه د در خودم ایجاد کنم. پارالمپیک یک رویا و هدفی است که به دنبال آن هستم و به آن خواهم رسید.

مدافع اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا اخبار استقلال را دنبال می کند یا خیر گفت: بله اما پیگیری روز به روز اخبار باشگاه، زمانی که در آن حضور ندارید، دشوار است. امروز اطلاعات زیادی در شبکه های اجتماعی از استقلال دارم و امیدوارم این تیم همیشه در اوج موفقیت باشد.

انتهای پیام /