پاراالمپیک 2020 توکیو|پاپی: هدفم افتخار آفرینی برای کاروان ایران در پارالمپیک است

پاپی گفت: پنج سال است که در تیم ملی حضور دارم و توکیو اولین تجربه پارالمپیکی ام است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امان اله پاپی ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: در این آخرین روزهای اردوی آمادگی، تمریناتم را به خوبی زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می‌دهم. از شرایطم راضی هستم و امیدوارم بتوانم در ماده پرتاب نیزه برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: نزدیک به پنج سال است که در تیم ملی حضور دارم و در این مدت در رقابت های مختلف بین المللی شرکت کردم اما توکیو اولین تجربه پارالمپیکی ام است.

پاپی افزود: هر ورزشکاری می خواهد در پارالمپیک بهترین نتیجه را کسب کند، من نیز از این موضوع مستثنی نیستم و تمام تلاشم را برای ثبت بهترین رکورد در این رویداد به کار می گیرم.

ملی پوش پرتاب نیزه عنوان کرد: حضورم در تیم ملی و کسب مدال‌ در مسابقات بین المللی روی اطرافیانم تاثیرات مثبت زیادی داشته و برای آنها ایجاد انگیزه کرده است. در زمان تمریناتم افراد نوجوان و جوان زیادی شاهد فعالیتم هستند و خوشبختانه توانستم انگیزه ای برای آنها باشم.

وی اظهار داشت: از حریفانم شناخت خوبی دارم و این کمک بزرگی است تا با آمادگی راهی رقابت ها شوم. البته ورزش قابل پیش بینی نیست و همه موارد بستگی به روز مسابقه دارد.

ملی پوش دو و میدانی در پایان ضمن تشکر از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و مربیان تیم ملی، گفت: لحظه اهتزاز پرچم ایران در پارالمپیک غرور آفرین است و امیدوارم در توکیو تمام ملی پوشان ما بتوانند با کسب مدال‌های خوشرنگ این لحظه را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|ورزشکاران افغان پارالمپیک توکیو را از دست دادند
پاراالمپیک 2020 توکیو|اولاد: برای حضور در بازی های پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل…
پاراالمپیک 2020 توکیو|پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به پارالمپیک توکیو

انتهای پیام /