پاشایی: بازی خوب از آب در نیامد/ به بازیکنان جدیدمان ایمان داریم

مربی ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بسیار خوبی را در نیم فصل جذب کردیم و ایمان داریم که این بازیکنان خودشان را نشان می‌دهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین پاشایی پس از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن مقابل سپاهان درباره این دیدار اظهار کرد: آنجور که پیش بینی می‌کردیم بازی از آب در نیامد. در دفاع خوب بودیم اما در حمله بی دقت بودیم. در ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم اما باتوجه به این‌که در چند هفته اخیر نتایح خوبی نگرفتیم، فکر می‌کنم مساوی مقابل سپاهان خوب باشد. تارتار در کنار زمین نبود و این باعث شد ۵۰ درصد خودمان نباشیم اما خداراشکر که یک امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه داد: ما در طول هفته روی ضد حمله‌ها کار کرده بودیم تا به گل برسیم اما شرایط به شکلی بود که توپ‌ها هدر می‌رفت. شاید استرس در بچه‌ها باعث گل نزدن شد اما به هر حال این یک امتیاز هم نتیجه خوبی بود. ما برای طول ۹۰ دقیقه برنامه‌ریزی کرده بودیم و مهم این بود که ابتدا گل نخوریم.

مربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی درباره بی انگیزه بودن بازیکنان این تیم گفت: انگیزه ما در نیمه دوم نسبت به نیم فصل اول خیلی بالاتر بود. به تمام بازیکنان تبریک می‌گوییم. تیم ما بسیار با انگیزه بود.

او ادامه داد: بازیکنانی که در نیم فصل جذب کردیم، نسبت به برنامه‌مان بود. بازیکنان بسیار خوبی گرفتیم و ایمان داریم که این بازیکنان خودشان را نشان می‌دهند. تمام تمرینات بازیکنان را می‌بینیم و به هواداران قول می‌دهیم بهترین سیستم و بهترین بازیکنان وارد زمین می‌شویم. با این حال به هواداران قول می‌دهیم که در آینده بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

عنایتی: از عمکرد بازیکنانم راضی نیستم/ قسم خورده‌ام که درمورد داوری…
ربیعی:این پیروزی را به کارگران کارخانه مس، مردم رفسنجان و…

انتهای پیام/