پشت‌پرده‌ استوری شکوری درمورد رادوشوویچ فاش شد

معاون اسبق باشگاه پرسپولیس در یک استوری به رادوشوویچ معترض شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم شکوری معاون اسبق باشگاه پرسپولیس در حالی امروز در یک استوری با ارائه یک نامه مبنی بر پرداخت 18 هزار دلار به رادوشوویچ معترض شده که چرا این سند در ذی حساب مالی باشگاه وارد نشده که خودش در آن زمان معاون باشگاه بوده و از این صحبت نکرده که چرا همان زمان از ذی حساب باشگاه نخواسته این حساب مالی درج و ثبت شود.

ضمن اینکه در سایت کدال مدت هاست که این موضوع منتشر شده و اینکه چرا شکوری بعد از این همه مدت امروز به ثبت نشدن این پرداخت معترض شده و نامه پرداختی 18 هزار دلار به اردوشوویچ را منتشر کرده است جای سوال دارد.

جالب است که ابراهیم شکوری از جمله افرادی بود که زمان مدیریت سمیعی با دروازه بان کروات دچار جدال لفظی شد و حتی مصاحبه های شکوری علیه این بازیکن باعث شده بود تا رادوشوویچ قهر کند و باوساطت یحیی گل محمدی دوباره حاضر شد به تمرینات باز گردد.جالب است که همان موقع این بازیکن مطالبات سنگینی از باشگاه داشت.

طبق پیگیری ها مشخص شد که اسناد ارائه شده شکوری به ذی حساب باشگاه مورد تایید قرار نگرفته و حتی چند روز قبل شکوری در باشگاه حاضر شده و اسناد مالی را تحویل داده اما باز هم مورد تایید قرار نگرفته است و درواقع دلیل ثبت نشدن این صورت های مالی اشکال داشتن این اسناد بوده اما معاون اسبق سرخپوشان به طرز عجیبی در مورد رد شدن اسنادش صحبتی نمی کند.

بیشتر بخوانید:

باشگاه‌پرسپولیس‌تکلیف‌بیرانوند را مشخص کرد
خسارت 62 میلیاردی انصاری‌فرد به پرسپولیس
برنامه ویژه پرسپولیسی‌ها پس از تعطیلات

انتهای پیام/