پیروزی تورنتو رپترز و جنگندگی بی حاصل ویزاردز

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیشب واشنگتن ویزاردز در رقابت دیگری از هفته سیزدهم مسابقات ان بی ای میزبان تورنتو رپترز بود و بازی را با نتیجه 138-140 به میهمان خود واگذار کرد.

سرگئی ایباکا در حالی که تنها 15.2 ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود در وقت اضافه دوم با پرتاب سه امتیازی دیرهنگام خود یک پیروزی ارزشمند در مقابل لیکرز سرسخت و جنگنده رقم زد.

واشنگتن که در کوارتر سوم 19 امتیاز از رپترز عقب بود، با استقامت و تلاش بازی را به وقت اضافه کشاند و در وقت اضافه دوم با جامپر کوتاه توماس برایانت به برتری 136-138 دست یافت. کووای لئونارد اگرچه یک بار توپ را از دست داد اما توانست ریباند خود را ثبت کند و با پاس خود به ایباکا او را از فاصله دور صاحب یک پرتاب موفق کرد. دنی گرین نیز 2.8 ثانیه مانده به پایان بازی، یک پرتاب آزاد برای تورنتو به دست آورد.

لئونارد موفق شد 41 امتیاز و 11 ریباند برای رپترز کسب کند. رپترز با این پیروزی به پنجمین برد پیاپی خود دست یافت. این تیم که در حال حاضر با 33 برد و 12 باخت در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارد در تلاش است تا رکورد بهترین های ان بی ای را بهبود ببخشد.

پاسکال سیاکم نیز 24 امتیاز و 19 ریباند ثبت کرد. بردلی بیل که شروع ضعیفی داشت توانست 43 امتیاز، 15 پاس گل و 10 ریباند برای واشنگتن به ثبت برساند. پورتر 27 امتیاز و آریزا 23 امتیاز، 10 پاس گل و 9 ریباند به ثبت رساندند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای