پیروزی ناگتس بر هیت با پرتاب تمام کننده نیکولا یوکیچ در ثانیه های آخر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب دنور ناگتس در جدال با میامی هیت موفق شد میزبان خود را با نتیجه 103-99 شکست دهد.

نیکولا یوکیچ با ثبت یک تریپل دبل و همچنین یک پرتاب تعیین کننده در حالی که تنها 2.4 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود دنور ناگتس را به پیروزی در مقابل میامی هیت رساند. این چهارمین تریپل دبل  یوکیچ در این فصل بود. علاوه بر این، او 29 امتیاز، 11 ریباند و 10 پاس گل نیز به ثبت رساند تا بهترین بازیکن این دیدار شود و تیم اول کنفرانس غرب را یک بار دیگر برنده کند.

میامی همچنان فرصت داشت که بازی را به تساوی بکشاند، اما پاس کلی اولینیک به قدری محکم بود که به از دست دادن توپ منجر شد. میامی هیت در این دیدار 6 بار توپ را لو داد.

جمال موری 18 امتیاز برای دنور کسب کرد و دو پرتاب آزاد در ثانیه آخر بازی به دست آورد.

توری کِرگ نیز بازی درخشانی برای دنور ارائه داد. این مهاجم که حضورش از پیش تعیین نشده بود 11 امتیاز و 16 ریباند به دست آورد و این بیشترین تعداد ریباندی است که او در طول زندگی حرفه ای خود به ثبت رسانده است.

دیان ویترز، گارد ذخیره میامی، 15 امتیاز کسب کرد و بازیکن سنتر این تیم، حسن وایتساید نیز 12 امتیاز و 11 ریباند به ثبت رساند.

آدبایو از 13 امتیاز خود 11 امتیاز را در کوارتر چهارم به ثبت رساند اما دفاع زیبا و جانانه او هم نتوانست مانع از بازی کلیدی و موثر یوکیچ شود.

در حال حاضر دنور ناگتس رتبه اول جدول کنفرانس غرب و میامی هیت رتبه هفتم جدول کنفرانس شرق است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای